sbgj005 is de groene iwate gmt met 44gs kast en oude Seiko logo.
sbgj003 is de zwarte.
Verder heb je ook de Hi-beat uurwerken.
sbgh003 groen iwate
sbgh005 zwart iwate
sbgj005 is de groene iwate gmt met 44gs kast en oude Seiko logo.
sbgj003 is de zwarte.
Verder heb je ook de Hi-beat uurwerken.
sbgh003 groen iwate
sbgh005 zwart iwate
Vergeet je niet een Iwate plaat…?
WTF Deze gekocht ?
Al een hele tijd in mijn bezit Luuk
Die is niet met oude logo
Zou gerust mijn enige horloge kunnen zijn. Sinds in bezit wissel ik hem af met een andere GS. Moet het niet melden zeker, gewoon schitterend horloge…
Das Luuk niet zo gewend.
Luuk is kennelijk een beetje vergeetachtig
Het zou bijna mijn enige kunnen zijn
Ok was ik even kwijt
Je hebt hem zelfs een keer bij mij omgehad. Maar ik neem het je niet kwalijk hoor als nieuwe GS adept
Echt
Ik heb het idee dat ik teveel wissel, zou dat kunnen ?
Mwa
Ok, daar gaan we weer eens! Ik heb intussen een kleine collectie van zes Grand Seiko’s opgebouwd:
Nu vind ik zes wat veel, en vind ik vijf ook een mooi getal. Dus denk ik er over om de SBGW231 te koop te zetten, maar als ik hem zie dan is het toch een mooi stukje horlogerie. Dus dacht ik, misschien moet ik dan de SBGA001 weg doen, die dubbelt meer in de collectie, namelijk met de SBGA103. Dan houd ik naast de twee vintage GS een handwinder, een spring drive en een quartz over. Maar de SBGA001 was mijn eerste GS, en ik ‘heb’ er meer mee dan met de SBGW231. Dus wat te doen…
0 stemmers
Ik zal hieronder vanaf mijn telefoon de plaatjes posten…
Als je minder met de sbgw231 hebt, zet hem te koop. Lekker belangrijk wat iemand anders ervan vindt. Jij moet/ mag hem dragen.
Wellicht is het wat te netjes voor je?
Je verkoopt het in ieder geval makkelijker dan een sbga001
Waarbij, in theorie, tsja, budgettair, nou. De sbgw231… Zucht. Mooi man.
Lastig hoor. Ik heb ondanks mijn liefde voor Spring Drives toch op de SBGA001 gestemd. Er is toch wel veel overlap tussen beide SBGA’s qua uiterlijk en je zou dan ook je enige moderne mechanische uurwerk de deur uit doen. Maar ja, als een horloge je niet zo veel doet, kan je hem beter verkopen. Misschien een andere moderne mechanische GS erbij?