Laat je Grand Seiko zien III

Ik vind 'm wel wat hebben.

9 likes

En deuze is ook niet te versmaden.

Mss nog wel mooier.

8 likes

Ik vind ze beiden ook erg gaaf maar helaas gewoon echt te groot…en te prijzig.

2 likes

Mee eens. Maar dat is bij vele horloges het geval. Rationeel gezien is een horloge van meer dan 100,00 treuro
image
compleet krankzinnig.

4 likes

Exact. :sunglasses: :grinning:

1 like

Vind hem inderdaad ook te groot.
De symboliek achter de kastvorm is dan weer typisch GS: de klauw van de leeuw.

afbeelding

4 likes

Heel donkerblauw, matching met de secondenwijzer :wink:

1 like

Beiden prachtig, maar veel en veel te groot. Maak zoiets in +/- 40mm en voor 5-6k en je hebt er een klant bij.

2 likes

Je hebt zeker een punt, en best prijzig. Het enige wat 'm voor een hele kleine groep zeer oké maakt is z’n bouwkwaliteit , uiterlijk, exclusiviteit.

1 like

Koffiepauze?

19 likes

Mobiel espresso apparaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee, maar wel geschikt om perfect te timen hoelang ik de, op zandkorrel dikte, gemalen medium roast koffie laat wellen. :thinking:

2 likes

De mooiste GS imo!!!
En die achterzijde, WOW:

6 likes

Ik vind hem ook prachtig, als hij me zou passen…

1 like

Een tijdje,
:hamburger::hamburger::hamburger::hamburger::fries::fries::pizza::hamburger::pizza::hotdog::stuffed_flatbread::hamburger::hamburger::hamburger::hamburger::hotdog::hotdog::hotdog::hotdog::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: “Burp” :fries::fries::fries::fries::fries::hotdog::pizza::pizza::pizza::hamburger::hamburger::hamburger::hamburger::bacon::bacon::bacon::bacon::bacon::bacon::bacon::poultry_leg::poultry_leg::meat_on_bone::meat_on_bone::pie::pie::pie::pie::beer::beer::beer::beer:

Et voila.

5 likes

Uploaden: 2826E0C9-4120-4804-B603-8DC3667708F9.jpeg… Uploaden: 02605229-C1DE-4697-99A9-5E218DD7C4B9.jpeg… avond herfst wandeling.

8 likes

:grimacing: voordat al dat vet bij de polsen is aangekomen, brrrr…

1 like

16 likes

22 likes

Deze voor vandaag nog maar een keer :wink:

19 likes