Laat je Grand Seiko zien III

Cross post.

14 likes

In navolging van @WatchWalker de Smurfflake maar eens op een licht leren bandje gezet.

15 likes

Met champagne zit je altijd goed. :sunglasses:

20 likes

lekker hoor (zelfs op nylon), welke maat is dit?

De diameter bedoel je? Dit is 40mm.

Lijkt fors door de hoek van de foto maar is zelfs op mijn pols heel netjes.

1 like

Past ook goed op de Peacock hoor…

14 likes

Haha ik hoef geen foto’s meer te maken van mijn 373. Hier nog één van afgelopen zondag wachtend in de auto op vrouwlief om vanuit de vakantiebestemming weer huiswaarts te gaan

15 likes

Vanmiddag bij @SuperC deze GS gepast. Serieus onder de indruk. Komende dagen is goed over nadenken🤔

17 likes

Valt me niet mee hoor, zo’n bandje op dit horloge. Dan beter deze op staal:

18 likes

Het is echt zo’n mooi horloge!!!

1 like

Dat is geen peacock. :innocent:

2 likes

Ha Ed, Dat moet je vooral hier in dit topic melden. :joy: Je zult volop steun ontvangen KOPEN!

2 likes

Echt een prachtig horloge idd en een mooie aanvulling vind ik op de 2 sport rolexen en de navitimer b01. Echter ik merk dat ik een merk snob ben :sweat_smile: :innocent: want ik vind het nog lastig om dit soort bedragen voor een Seiko te betalen.

Rustig nachtje over slapen.

1 like

Mijn opa zei: “als je hem twee keer kan betalen van je spaargeld, doen en niet teveel over nadenken”. :smiley:

4 likes

Wij houden hier wat grotere reserves aan😇 Is meer een kwestie van echt willen I.p.v kunnen in dit geval. Van nature erg rationeel aangelegd. We gaan het beleven.

2 likes

:thinking:

8 likes

Eeuwenoude discussie dat de waardevastheid van sommige merken wat sterker is en dat is voor mij redelijk comfortabel.

1 like

Dat kan ik mij wel voorstellen.

Toch zou ik het zonde vinden om de keuze daardoor te beperken. Een horloge uit deze prijsklasse is nu eenmaal geen rationele aankoop, dus probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten.

1 like

Eens hoor. Niet de bedoeling deze discussie te starten. Ik vind hem prachtig en ik laat het berusten om erachter te komen of ik hem wil toevoegen aan de collectie.

2 likes

1 like