Voorlopig niet ben ik bang. Ik had de stalen band eraf gehaald maar die kreeg ik er zelf (zonder al te veel rammen) niet meer op.
Ze hebben wel voldoende moois liggen, dat wel
Wel mooi!
Of was dit al bekend in de GS-community?
Het lag in elk geval in de lijn der verwachting. Volgens mij had ik deze al eerder gezien, en voor mezelf afgeschreven vanwege de wat al te vrolijke combinatie. Zie hier begin juli:
Maar Fratello praat wel wat onzin, want dit is echt geen “44GS style case”.
Fijn om te zien dat dit nieuwe movement ook in een iets betaalbaarder model is geplaatst. Zeker in samenwerking met de open caseback is dat wel genieten. Dit spcifieke model is het voor mij nog niet helemaal, maar ik kijk uit naar meer modellen met de 9SA5.
Ja, er was al eerder een voorproefje van te zien tijdens een bijeenkomst in Scandinavië meen ik mij te herinneren.
Kast is zo mooi. uurwerk fantastisch. Daarbij is het iets platter dan we gewend zijn van de GS automaten.
Maar serieus geld en dan is de combi wijzerplaat en de rode secondewijzer voor mij niet doorslaggevend om hier geld op stuk te slaan. De wijzerplaat van de 60th quartz is dan meer bijzonder.
Precies dit!
Zit er aan te denken hier eens een andere band op te gooien, weet alleen nog niet zo goed wat het dan worden moet. Iemand suggesties?
Een mooie groene NATO!
zwart lederen bandje!
Dit sportieve horloge moet op staal.
Zo’n NATOband staat hem inderdaad goed! Zijn alleen wat lastig te vinden in 19mm, of is die grijze NATO van jouw ook 20mm?
Heel interessant! Bedankt voor het opzoekingswerk.
Deze is 20mm maar ook makkelijk in 19 te krijgen bij CNS. Deze komt overigens van WatchGecko, zoals je ziet makkelijk ertussen te krijgen