Gefeliciteerd!
Vind het eigenlijk jammer dat hij geen zichtbodem heeft, voor de rest zeer geslaagd. Zou er al iemand hem gekocht hebben hier op het forum???
Schitterend, geniet ervan!
Hoe bevalt de band? Schijnt nogal stug te zijn…
Dat is een understatement. Nog stugger dan ik had verwacht.
Heel mooi, gefeliciteerd! Zo dat logo is gaaf!
nice!
Proficiat!
Waar zijn de SBGN eigenaars hier trouwens, ik zie ze amper passeren? Of hebben de meeste hem al snel weer verkocht?
De 005 spookt door mijn hoofd op dit moment als grab&go allrounder, op aanraden van @daffie
Staat goed om je pols! Heel mooi ook, die zwarte
Hold that thought, ik heb een 003 die op de potentiële flipperlijst staat.
Daar zijn ze dan
@Zulu klinkt aanlokkelijk, hoewel de 005 nr 1 staat op mijn wishlist van vandaag. Dat kan morgen evenwel anders zijn
Meestal de 003 zie ik (@Zulu @Sjoepert @DoubleTime), is er een reden dat het niet de blauwe geworden is?
@koetsjh mooi! Hoe doet die blauwe sunburst het doorgaans? Heel fel aanwezig of subtiel?
Ik moet binnenkort maar eens wat GS gaan passen!
Ik vind de zwarte om de pols echt stukken mooier.
Heel subtiel, zeker met het weer van de afgelopen dagen is het doorgaans zwart met af en toe een onverwachte blauwe straal.
Wit datumvenster op een donkere plaat. Dat is ook de reden dat ik de 001 uiteindelijk heb weggedaan.
De Glossy zwarte plaat is gewoon mooier, datumvenster past beter bij de plaat, en vind de meer oranje GMT-wijzer beter passen dan de rode van de 005