Laat je Grand Seiko zien III

https://timeandtidewatches.com/hands-on-grand-seiko-sbgh279/

1 like

Hij blijft mooi op de fotoā€™s. Zou deze graag een keer (met goed licht) in het echt zien.

Niet in Nederland te bewonderen?

1 like

Vast wel. Ik heb er alleen nog geen gezien. Dacht dat er in Heerlen in ieder geval eentje licht/lag.

2 likes

Er staat ā€˜boutique onlyā€™, dus dan zou je hem alleen in Amsterdam kunnen zien toch?

1 like

Dat zou dan zeker zo zijn. Ik wist niet dat deze boutique only was.

Het blijkt ook niet zo te zijnā€¦

3 likes

Erg mooi!

1 like

Bij van Baal in Nijmegen is hij gewoon op voorraad !!

Even Peter bellen en passen :blush::wink:

2 likes

Dat zijn dan al twee dealers waar hij gewoon op voorraad is.

Zoals wel vaker (heel vaak) klopt de info van blogs niet helemaal. Of het is zo voor Australiƫ, kan ook.

2 likes

Klopt, zou misschien alleen daar zijn, is wel iets voor jouw deze :grimacing:

Hoezo?

Wil je iets van me overnemen dan?

1 like

Haha nee zoals gezegd, aankomende week sleutel van het huis dus voor nu pas op de plaats voor wat betreft horlogesā€¦

3 likes

Sinds wanneer zijn dergelijke triviale randzaken belangrijker??? :open_mouth::thinking:

Oh, en van harte natuurlijk! :smiley::champagne:

3 likes

Watje :rofl:

5 likes

Ah, begroting op de keuken, levert 3,5k overschot op door goedkopere apparatuur, sanitair en badkamer 5k begroot voor revisie. ā€œSchat doen we later wel, het ziet er toch eigenlijk best nog goed uitā€.

Beetje creatief zijn Luuk. :wink: Verder herziening van de tuin, kan zomaar 2k opleverenā€¦

Dus als ik het goed begrijp ga je dan alsnog op korte termijn voor een dikke platina GS? :thinking: :grin:

Gefeliciteerd, met je nieuwe horloge. (En je huis natuurlijk :+1: ).

3 likes

GS zit aardig in de lift qua prijspeil lijkt het. Mooi zijn deze nieuwe aanwinsten wel!

3 likes

Wel jammer dat ik dan net weer die platina SBGW257 van 39.000 euro het mooiste vind, en niet de titanium SBGW259 van slechts 8.300 euro :frowning:

1 like

Ik vind het best vreemd dat de 259 met hetzelfde uurwerk als de SBGW231 het dubbele mag kosten.

2 likes

Dat vond ik dus ook. Zo lijkt het dat ze zich meer ā€˜upmarketā€™ aan het positioneren zijnā€¦

1 like