Laat je Grand Seiko zien III

“Jij wilt dit horloge helemaal niet” Paul doet gewoon Jedi mind tricks met ons.

4 likes

Waarschijnlijk omdat de wijzerplaat zuiver wit is zonder een subtiele sunburst. Klinisch haast. Ook geen spel tussen gepolijste en gematteerde delen. Alleen maar een mooie bevel op de lugs. Te perfect. Kastmaat met 38mm is ook perfect voor elke pols.

@jehebtWATgekocht :innocent:

4 likes

Helder!

1 like

Toch bevalt dit als beater ook uitstekend. Misschien dat een champagnedial niet de meest logische keuze is voor een beater maar met die nato (waar vast ook een boel mensen de rillingen van krijgen) echt heel prettig.

Hoe dan ook, die wijzers… :heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Eenvoud siert. Prachtige GS.

1 like

Sorry, het blijft een machtig horloge, maar daar wordt ie een stukkie minder sjiek van. Doe mij het leer maar, al realiseer ik me dat die band een klein vermogen heeft gekost. :slight_smile:

3 likes

19 likes

Ik vind leer ook het mooist uiteindelijk.

2 likes

Lekker hoor en bijna helemaal op de foto ook! :joy::joy::joy::joy:

:kissing_smiling_eyes:

1 like

Een van de mooiste, maar zo perfect dat hij eigenlijk té perfect is. Kan ik uit ervaring zeggen. :wink:

EDIT: Ah, je zei het zelf ook al. :slight_smile:

2 likes

Als je zo’n filmpje ziet, dan ren je toch onmiddellijk naar je horlogedoos (of de winkel) om een spring drive te halen? 28 jaar ontwikkeling tussen idee en de eerste Grand Seiko Spring Drive:

10 likes

25 likes

21 likes

Dit blijf ik echt heel erg mooi vinden.

1 like

Wat is hier het referentienummer van en wat kost zoiets eigenlijk?

Dit is de SBGW231, list price is 4300 euro.

Eventueel ook in oudere versies met SEIKO logo te krijgen, dan is het de SBGW031 (glazen achterkant) of SBGW001 (stalen achterkant)

3 likes

Met de iconische woorden van @anon50762135 :smile: "Wij van wc- eend… "

20 likes

Mooi hoor!
Ik moet wel zeggen dat ik de versie zonder het logo onderaan mooier vind.

2 likes

Wouw

1 like

Hoewel schitterend, ga ik toch voor deze ‘Wij van wc eend’:



(Niet mijn foto’s, helaas)
Te koop in het blauwe gedeelte! #plug

11 likes