Laat je Grand Seiko zien III

Ik bedoel eigenlijk, niet zo relevant voor het verkooptopic.

Maar precies, soort van “ontzorgen” :smiley:

1 like

Wat een mooi model is dit! :heart_eyes: De SBGW264, gelimiteerd tot 120 stuks.

10 likes

Zeker al vind ik de SBGW255 een mooiere kleur groen(/blauwish) en Mt.Iwate afwerking hebben. Om nog maar te zwijgen over de prijs… :scream:

Draagt ie groot deze? Ik denk er ook aan, maar met mn 16cm polsjes is 39mm vaak net op t randje

3 likes

16cm moet te doen zijn.

Ik heb hem zelf niet in bezit maar gewoon gepast. Op mijn 15.5cm polsen was het goed te doen en zat hij erg comfortabel.

1 like

Denk dat je hem goed kan hebben. Hier op mijn 16,5cm pols:

5 likes

Hij draagt zelfs erg klein. Ik heb ook maar tegen de 16cm polsenen vond ‘m opvallend klein. Kun je zeker hebben.

Op foto’s lijkt het door de hoek altijd wat groter.

8 likes

Aangezien er in het Citizen topic weinig animo is voor dergelijke knallers hier maar een update!!

Wat een ongelooflijk mooi horloge. Eens kijken of we deze met spoed op maat gemaakt krijgen. Dat blijkt niet het makkelijkst te zijn met deze band.

30 likes

Prachtig!

1 like

Die band is idd wel even stoeien. Met aan beide kanten een heel klein schroevendraaiertje zou het moeten lukken.

2 likes

Schitterend!

1 like

Je hebt hem! Prachtig, en die… wil ik nog wel eens in het echie zien. Daar sluit ik niets voor uit. :wink:

4 likes

U bent wellekome.

1 like

Ik mag hier nu ook posten! Eerste indruk: “Wat klein!” :face_with_hand_over_mouth: Even wennen.

19 likes

Prachtig en vooral benieuwd hoe hij om je pols zit

2 likes

Leuke aanwinst :+1:

1 like

Wat een geweldig horloge is dit toch. Mocht je er ooit vanaf willen…

1 like

Super gaaf man!

Best wel een banden swapper heb ik het idee.

Moet hier ook nog eens komen

1 like

Dat kan

:joy::joy: