Laat je Grand Seiko zien III

Hou nou eens op man. Je wilt hem. Koop hem.

768d803d5c0c973bc96e74a4b66567bd5fb04b4b_1_690x463

Zum beispiel… Ik ben er ook niet aan toe om 3K uit te geven aan een simpele ETA7001 maar ik doe het toch. Omdat mij leven niet compleet is zonder dat horloge. En ik wil mij graag compleet voelen.

Dus stop met je zelf pijnigen, en koop het ding Lucas. Genoeg in het blauw en de afschrijving is al betaald.

9 likes

Lucas zou een gebiedsverbod moeten krijgen buiten het Rolex gedeelte

7 likes

Ik ga wel terug naar mn groene hokje :cold_sweat:

3 likes

Prachtig. Ik ben benieuwd wat je van deze vindt in vergelijking met GS

2 likes

Net op maat gemaakt. Ik denk dat ik het al week weet maar ik laat het nog even rustig bezinken.

2 likes

De zwarte als in de 4020 zoals deze of de 4030?

1 like

De zwarte 4020 zal erg lastig worden om te vinden. Tenzij je er ergens tweedehands tegenaan loopt natuurlijk. En volgens mij alleen op leer geleverd.

Dat is exht een geweldig mooi horloge! Zo jammer dat deze niet in NL te krijgen is. Het is niet goedkoop, dus wil ik het niet kopen zonder ooit gepast te hebben.

Waar heb je hem zelf gekocht?

2 likes

Via een dealer in Frankrijk. Heel snel en goed geregeld.

3 likes

Ah, en had je het horloge gekocht zonder deze ooit in het echt gezien te hebben? Hoe lijkt het vergeleken met foto’s die je online kunt zien?

1 like

Hij lijkt er echt sprekend op. :joy:

Er zijn genoeg foto’s te vinden via reviews en van bezitters om je een goed beeld te vormen van de looks.

2 likes

Toch vind ik bij grand seiko altijd dat foto’s de horloges geen 100% recht doen. Uitstraling van perfectie is moeilijk te vangen.

4 likes

Is voor deze Citizen niet heel anders maar net als bij GS zijn er genoeg foto’s te vinden die beter zijn dan de renders op de website.

1 like

17 likes

Post maar niet deze, krijg er weer jeuk van! :wink:

Hahaha, was ook een schaamteloze plug! :sunglasses::blush:

2 likes

Ik moet even een plaatje posten. Beide horloges vandaag opgehaald. @split_time
Maar iedere keer weer als ik een sbgw001/031/231 in mijn handen heb … :hugs: … Dit is denk ik toch echt de mooiste GS. Als ik ze zo bij elkaar heb verkies ik die toch boven de sbgy (ondanks het mooie SD uurwerk).
Ik denk zelfs dat ik hem mooier vind dan de sbgw255.

20 likes

Dat gevoel voor de sbgw001/031/231 herken ik wel.

Ik zou alleen niet weten wanneer ik die zou dragen. Dat is de enige showstopper geweest altijd.

2 likes

Op momenten dat je de sbgv009 in de kist laat zitten :sweat_smile:

2 likes

Er is geen versie van de SBGW001 in een donkere kleur, toch? In zwart, donkergrijs of blauw zou hij voor mij nog mooier kunnen zijn.