Laat je Grand Seiko zien III

Ah, en had je het horloge gekocht zonder deze ooit in het echt gezien te hebben? Hoe lijkt het vergeleken met foto’s die je online kunt zien?

1 like

Hij lijkt er echt sprekend op. :joy:

Er zijn genoeg foto’s te vinden via reviews en van bezitters om je een goed beeld te vormen van de looks.

2 likes

Toch vind ik bij grand seiko altijd dat foto’s de horloges geen 100% recht doen. Uitstraling van perfectie is moeilijk te vangen.

4 likes

Is voor deze Citizen niet heel anders maar net als bij GS zijn er genoeg foto’s te vinden die beter zijn dan de renders op de website.

1 like

17 likes

Post maar niet deze, krijg er weer jeuk van! :wink:

Hahaha, was ook een schaamteloze plug! :sunglasses::blush:

2 likes

11 likes

Ik moet even een plaatje posten. Beide horloges vandaag opgehaald. @split_time
Maar iedere keer weer als ik een sbgw001/031/231 in mijn handen heb … :hugs: … Dit is denk ik toch echt de mooiste GS. Als ik ze zo bij elkaar heb verkies ik die toch boven de sbgy (ondanks het mooie SD uurwerk).
Ik denk zelfs dat ik hem mooier vind dan de sbgw255.

20 likes

Dat gevoel voor de sbgw001/031/231 herken ik wel.

Ik zou alleen niet weten wanneer ik die zou dragen. Dat is de enige showstopper geweest altijd.

2 likes

Op momenten dat je de sbgv009 in de kist laat zitten :sweat_smile:

2 likes

Er is geen versie van de SBGW001 in een donkere kleur, toch? In zwart, donkergrijs of blauw zou hij voor mij nog mooier kunnen zijn.

Nee, allen hebben een lichte plaat. Zelfde model, maar referentie werd steeds opgevolgd door nieuwere versie (uurwerk en daarna de GS branding).

De sbgw255 heeft een groene Iwate plaat. Hier met bor band.

6 likes

Mee eens…waarbij de 231 dan weer het mooist is vind ik.

15 likes

De SBGW255 is mooi, maar de kleur is het voor mij niet helemaal. (en het is een model met een premium-prijs, wat ook niet helpt)

1 like

Ja, welke maakt niet veel uit. Verkoop ervan geeft me altijd een weemoedig gevoel :joy:

1 like

Premium vanwege beperkt aanbod ja. En wat een gek ervoor geeft.

Ik ben niet gek :nerd_face:

1 like

Arme drommel…:wink:

2 likes

Gelukkig (?) is er bij Seiko nooit gebrek aan nieuwe modellen, dus ik hoop dat mijn perfecte model de komende jaren een keer voorbij zal komen. Wellicht de textuur en kleur van de SBGK005 of een donkere snowflake zoals de SBGA415, drie wijzers, no-date, zo dun mogelijk en 39mm of kleiner. (ik droom verder)

2 likes

Ik droom met je mee. Een mooie platte handwinder met donker plaat is ook wat ik graag wil.

2 likes