Laat je Grand Seiko zien III

Heb ook nog ‘jouw’ kleur gepast, de champagne 373, ook super! Maar donkere plaat heeft mijn voorkeur en oogt wat kleiner

1 like

Singapore, komt nog eens ongeveer 26% bij aan btw en inklaringskosten. Is hij niet meer zo “tjiep”.

2 likes

Gefeliciteerd en ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik van mijn 375.

2 likes

Ah nice. :heart_eyes: Het contrast tussen wijzers/indices en wijzerplaat is idd wel beter op een donkere plaat en soms mis ik dat een klein beetje…maar daar tegenover staat dan weer de prachtige champagne kleur. Voor mij komt overigens de lichte kleur perfect uit voor mijn pols…doet de 39mm idd zoals je zegt net ietsje forser uitkomen. :+1:

Geniet van je NA! :ok_hand:

3 likes

Singapore?
Daar komt nog stevig geld bij.

Alle modellen passen? Check!

11 likes

Mooi, mijn volgende GS!

2 likes

Welke versie is dit?

Is dit dan ook niet aanzienlijk minder dan dat bijvoorbeeld jij ervoor betaald hebt? Ik dacht dat die skyflake voor een godsvermogen ging.

#tevree :heart_eyes:

13 likes

Dat is de SBGV245

Dat + 20% is net onder de NLse list. 5900 is list. :+1:

1 like

Blauw vs Blauw

17 likes

Mooi hoor…en beiden best verschillend blauw zo te zien.

1 like

Ja de quartz is beetje petrol kleur met het licht erop met duidelijke sunburst. De SD is echt donkerblauw met minder opvallende sunburst.
Beide skitterend, maar de nieuwe SD gaat blijven! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd. Wat een kanjer!

1 like

Top hoor :+1:

1 like

Is het enige verschil tussen de 413 en 415 de kleur van de wijzerplaat? En waar heb je ze kunnen bekijken als ik dat vragen mag?

De GMT droeg echt wel goed. Is wat dik maar valt prima op de pols. Iets zwaarder inderdaad dan de 375, deze vind ik zelfs opvallend licht. Misschien door de band? Is toch een mm smaller :thinking:. Deze is voor mijn ±18 cm pols een perfect formaat.

1 like

Dat gewicht zit echt grotendeels in het horloge naar mijn idee.

1 like