Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Ik vind deze nieuwe lijn niet mooi. Eigenlijk in geen van de kleuren. Het ontwerp vormt voor mij geen geheel van elementen. Het zijn niet de kleuren per se, want er zijn zat gekleurde GS. Maar misschien de net niet passende bezels bij de rehaut bij de wijzerplaat bij de gmt wijzer ofzo? Of de kleuren zijn niet sjiek genoeg, ik weet het niet.

Voor wie beslist een wil, er staat een blauwe van een particulier uit engeland op chrono voor iets van 4000. Koop hem pre brexit, je hebt nog een paar dagen!

1 like

Dinsdag tussen 11 en 13 gaat het eindelijk gebeuren. Zin in! Daffie heeft 1 maand geduld moeten opbrengen Ć©n zonder horloge om de pols…een unicum. :see_no_evil: :grin:

9 likes

Ik vind hem heel mooi maar ik ben bang voor de diameter, is deze hetzelfde als de godzilla?

Fijn dat te horen ! :smile: ik hoop ook op volgende week… het is enorm druk had ik gehoord en de mijne was er helaas niet bij deze week :confounded::sweat_smile: kijk ernaar uit om je wristshot te zien :smile:

1 like

Ik zal jullie vandaag sparen :wink:

6 likes

Voor wie nog op zoek is naar een GS 245 !! Staat er 1 op MP !!

4 likes

Ah jammer dat die van jou nog onderweg is. :crossed_fingers: snel…

2 likes

Wel aan de prijs, is online voor rond de 2k en dan import en invoer zit je nog steeds niet op dat bedrag wat hij vraagt :roll_eyes:

2 likes

Dat dus :smile: en voor minder heb je een nieuwe met garantie *

Ja eens @Kaan gaf dat ook al maar wie snel iets wil is misschien bereid iets meer te betalen…

Geen enkele relatie tussen mij en de verkoper btw !

1 like

Was geen kritiek hoor :smile: maar zo’n horloges zou ik persoonlijk niet via mp kopen :innocent:

1 like

Nee snap ik maar wil het wel gewon even melden…

1 like

Zeker :smile::ok_hand:

1 like

Ja voor de snelle Jan die hem liever vandaag dan morgen heeft is het wellicht interessant.

1 like

Stuiterend in het donker op de terugweg in onze fiat 500 :rofl:

12 likes

Ik zit te denken om mijn Aquaterra om/in te ruilen voor een Grand Seiko.
Wie trekt me over de streep? En met welk argument?

7 likes

Niemand hoop ik. Als iemand je over de streep moet trekken moet je het niet doen.

11 likes

24 likes

Ja daar zit ook wat in… Ben als een gek aan het twijfelen maar meer omdat ik een hoop geld inlever op zo’n korte termijn, in mijn hart ben ik eigenlijk al om :wink:

Dan doe je het niet. Simpel

1 like