Heerlijk horloge en ik hoop echt dat dit voor jou een blijvertje is, maar als ik het goed heb is dat wel je bedoeling. Gefeliciteerd!
Wederom gefeliciteerd, nu gaan we zien of je echt een horloge langer dan een paar weken kan houden
Groeten van zun oudere broer
Dankjewel! Idd is het de bedoeling deze te houden en ernaast wat te pielen met andere horloges…
Haha…dankjewel. De vorige keer heb ik het toch meer dan 4 weken volgehouden…niet gek voor mijn doen.
Thx!
Van harte gefeliciteerd met deze schitterende Grand Seiko! Heel gaaf!
Het verschil met de Snowflake is dat de Snowflake van titanium is een deze van staal toch? Of zeg ik nu iets heel geks?
Dankjewel Ralph.
De Snowflake is idd Ti. Die is ook 41mm tov de 39mm kast van mijn champagne versie.
Die kan volgens mij aardig wat hebben. Heb je 'm al eens op een (donker)beige band gehad?
Heb enkel een gladde beige band en dat staat niet zo goed. Gladde banden zonder contrast is het net niet. Volgens mij heeft deze wat structuur of contrast op de band nodig om eruit te springen.
En band mag ook wat dikker zijn vermoed ik. Een dun bandje zal minder staan.
Gefeliciteerd! Prachtige GS en maagdelijk nieuw ook. Veel plezier ermee!
En nog iets met een wijzerplaat, verdiepte power reserve en een blauwe secondewijzer en dan ben ik vast nog wat vergeten. Dat is wel het leuke van de GS modellen, zoveel subtiele verschillen.
Thx! Heerlijk zo fris uit de Shinshu Watch Studio.
Uiteraard…meer verschillen. Het zijn dan ook best verschillende modellen…ik zou het omschrijven als sportief tov klassiek.
Ja. Je doelt op de SBGA001/201. Die kastvorm is hetzelfde als de Snowflake, alleen dan van staal. Shameless plug dus even:
Staat erg knap met die band
Schitterende combi hoor
Zeer fraaie combi!
Gefeliciteerd! Heeeel mooi👌.
Geniet ervan.