Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Zojuist een 19/16mm zwarte GS leren band binnen, maar ik vind hem niet mooi staat op een 44GS kast.

Iemand hier interesse voor ik hem te koop zet?

2 likes

U heeft pb :sunglasses:

1 like

Zelfs meer dan 1 :astonished:

Heb trouwens deze sbgw231 zelf om de pols gehad. Net z’n 37zoveel mm diameter een prima compaan

Maar ja, kan niet alles hebben
:wink:

17 likes

32 likes

Schroevendraaier moet nog binnenkomen en er zijn een paar lederen banden onderweg.

1 like

De kogel is door de kerk. Morgen ook een GS ophalen.
Al lange tijd zit ik in dit topic mee te kijken naar de mooie foto’s en vandaag maar besloten om er ook één aan te schaffen.
Ik hou het bij een ‘instap model’. De SBGP013.
Benieuwd of die het vol gaat houden bij de Moser en de Ulysse Nardin qua afwerking. En ik ben wel benieuwd naar het nieuwe 9F85 uurwerk.

Plaatje erbij:

33 likes

Oe wijs :ok_hand:. De lat ligt hoog met een Moser en Ulysse in de collectie!

2 likes

Heel gaaf
 Staat bij mij op het lijstje

Mocht je last krijgen van flipperites :wink:

1 like

Dat klopt. Het zal ook niet helemaal eerlijk zijn om een GS te gaan vergelijken met de Moser.

Ik wou er eigenlijk gewoon een kwartshorloge bij, en afwerking vind ik persoonlijk toch wel belangrijk. Je komt dan natuurlijk al snel uit bij de GS. En ik verwacht dat deze wel zal voldoen als horloge die ik zorgeloos ga dragen. En als dagelijks gebruiksvoorwerp vind ik deze kastvorm mooier dan de geliefde 44GS case.

2 likes

Je weet het maar nooit :rofl:

Vooralsnog heb ik het idee dat de blauwe plaat mij wel een poosje kan blijven boeien.
Maar eerst morgen maar eens ophalen.

nieuw bandje erop, helaas is het buiten donker en grijs.

41 likes

Hele mooie combinatie :heart_eyes: .
Steekt mooi bij elkaar af en direct ook gelijk een aanvulling van het geheel.

Dat staat zeker mooi!

Misschien ga ik ook eens voor zo’n band kijken

1 like

Deze is van monstraps.
Kwalitatief goed voor de prijs (was 50 euro met black friday).

2 likes

Ziet er goed uit! En ze verkopen ook korte maatjes. Dit adresje ga ik even in de gaten houden.:+1:

1 like

:thinking: Die Black Friday korting heb ik gemist helaas.

Is je van harte gegund man . Een soort van uhh, “lekker thuis komen”. En ook lekker net voor de kerst. “Je mot er toch niet aan denkuh dat zo’n beauty eregens in een magazijn legt te liggen.”

:ok_hand: :wine_glass:

2 likes

Thx :+1: Haha nee dat was mijn worst fear idd
zo’n beauty alleen in een donker magazijn helemaal alleen. Nu lekker knus om de pols en morgen gezellig rond de kerstboom bij familie. Ze fleurt helemaal op. :christmas_tree::sunglasses::laughing:

3 likes

Extra veel kaarsjes aan. Laat 'r maar lekker fonkelen

En jij ook. :+1: :ok_hand:

1 like