Hoe komt het eigenlijk dat er zoveel GS in het blauw staan? Is daar een oorzaak voor te bedenken?
Uitverkoop geweest bij een aantal dealers in 2020. Dat zorgt voor kopen kopen kopen
En omdat kopers nu geen gs dealer kunnen bezoeken om eerst stiekem te kijken.
Dus potentiele kopers: benader de verkopers en hou dat ding in je handen. Als je het niets vindt weet ik zeker dat je er toch iets van gaat opsteken.
Een gs op een foto blijft lastig…
Die zitten ook niet stil. Er zijn er vast die met plezier aan huis komen met een goede actie
Iemand hier ervaring met de SBGW231?
Wie niet! Ik zou de zoekfunctie even gebruiken. Zoek ook even op SBGW031.
Even een cross post.
Op de foto van de collectie lijkt de plaat weer een beetje roze, wat blijft het toch een gek ding.
Laten we beginnen met dat ik (nog) geen GS kan laten zien.
Als vervolg vertel ik dat ik sinds een aantal dagen mezelf helemaal verlekkerd heb aan de mooi GS’s hier op het forum.
Inmiddels ook uren YouTube en Insta bekeken (ja het gaat lekker met mijn vrouw en mij ).
Inmiddels ben ik zover om gerichter naar een GS te zoeken. Dat kan via de juweliers, via Japan, via hier (en meer). Op dit moment is de keuze gevallen op de Seiko sbgx261 (of 263). De maatvoering van dit exemplaar, van mijn polsomtrek (17cm) en het budget bepaald dit. En natuurlijk dat ik hem HARTSTIKKE mooi vind . Maar is er meer? Vergeet ik niet iets?
Tips voor aankoop zoals wie wat waar?
Ik hoor graag jullie meningen, kennis en tips.
Lichte gezonde jaloers en hartelijke groet, Danny.
Ps dit is dus bv waar ik voor gevallen ben:
Je bent niets vergeten…plus er staat een prachtige SBGX063 in het blauw.
Heb hem zelf een paar weken geleden aangeschaft. Ontzettend mooi horloge! Mede door de mat zwarte wijzerplaat past hij bij elke outfit. Zelden zo’n diepzwarte wijzerplaat gezien.
Goede keuze! Kiezen wat je het mooiste vind en je niet laten leiden door verkrijgbaarheid of korting. Als het goed is, heb je deze jaren.
Kijk ook even wat je mooier vindt. De nieuwe 263 of de seiko opmaak 063.
40mm op 17cm polsomtrek.
Een 37mm heeft een meer dressy look, de 40mm iets sportiever. Denk dat je met beiden maten niet fout kunt gaan.wow en spring drive zonder een ruitenwisser
Lieve hellup
Blijft een fantastische instap in de GS wereld! Deze staat hoog op mijn wenslijst voor 2021 alleszins