Is zeker mooi. Niet echt iets met de snowflake te maken imho.
Het is toch exact hetzelfde horloge als de Snowflake op de wijzerplaat na.
Mmm. Misschien moet je terug naar het groene gedeelte .
Ehm, totaal anders, maar inderdaad, het zijn allebei horloges. Dat hebben ze gemeen
Toch dezelfde kast, band, uurwerk en dial layout of ben ik nou gek?
Leuke variatie op een horloge.
Daag ons niet uit die vraag te beantwoorden
Met open armen ontvangen! RLC is dichtbij zijn eerste GS. Riddertje Rolex wordt uiteindelijk Samoerai Seiko.
Zou je die graag kunnen beantwoorden? Ik dacht namelijk dat er hetzelfde Springdrive uurwerk in zat. Maar kan het mis hebben.
Ben redelijk nieuw in de wereld van Grand Seiko. Can you guys help me?
Ohja best duidelijk. Ik denk dat ik de bovenste het mooist vind. Met een fresco painting die dial.
Even een vraagje voor de Grand Seiko eigenaren hier in dit topic. Zijn er op Grand Seiko een beetje goede kortingen te krijgen? Aan hoeveel procent moet men dan denken? 20-30?
10-20%
Pssst, das de SBGA413 en niet de titanium SBGA415
Het uurwerk is inderdaad hetzelfde. Voor beide is het het 9R65 spring drive uurwerk. Bij Grand Seiko heb je in algemeen eenvoudiger 3 piece banden en wat complexere 5 piece banden. Deze hebben beide een 5 piece band. Beide kasten zijn van titanium. Maar de kastvorm is heel anders. Zeker van de zijkant bekeken verschillen ze enorm.
En van de wijzerplaat had je zelf al gezien dat die toch wel erg verschillen. Niet alleen in kleur…
Een groot verschil is ook het glas. Bij de snowflake ligt dat vlak met de bezel. Bij de andere variant is het een plexi achtig box crystal.
The usual dus.
Snowflake kast is ook 1 mm groter dacht ik. En andere indices.
Ow die onderste