Haha no surprises there! Lekker bezig!
Welcome back! Hoeveel lelijke horloges heb je versleten sinds je laatste GS? Uiteindelijk ben je niet zo lang weg geweest.
3 stuks
Gefeliciteerd. Ik was toevallig vandaag ook eens aan het rondkijken op ten2two en je hebt wel gelijk de mooiste gekozen . Nog getwijfeld over de 44GS?
Dankjewel. Ik ben meer liefhebber van de meer klassieke lijnen van mijn model dan de meer hoekige lijnen van de 44GS. Wellicht in de toekomst ook eens proberen…
Welkom terug! De vraag is voor hoe lang…
Dank
Retail prijs >100.000€ is wel wat buiten het bereik van de gewone stervelingen
Die dingen verkopen volgens mij amper, zijn puur bedoeld om het merk imago op te krikken.Zeker de 25k plus versies met het standaard manual wind uurwerkje…
Ik zag ergens een post dat LE nr 1/30 van de flagship parijs boutique twee weken terug pas verkocht was.
Ben benieuwd hoelang GS het gaat volhouden met nieuwe releases zonder complicaties in de elegance line. Je kan niet eindeloos door blijven gaan met three handers.
Laten we eerlijk zijn, wie kijkt er nog op zijn horloge om te zien hoe de maan staat. Ik vind de eenvoud in combinatie met de hoge standaard in afwerking juist een pluspunt. Een GMT is leuk en wat mij betreft functioneel. Veel andere complicaties een stuk minder.
Volledig mee eens, maar voor 100k wil ik wel een beetje wat tofs kunnen laten zien naast wat de tijd is
(Niet dat ik dit ooit zou kunnen betalen verder)
prachtig Ik vind die gouden details mega.
Ik ook!
Oef mooi man!
Gave plaat. Dat goud vind ik minder…
Ik heb zo’n twee keer per jaar kortstondig goudkoorts
Maar de wijzerplaat is inderdaad prachtig.