Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

35 likes

Dat vind ik nou bij de meeste GS. Wristshots maar zozo, net als hierboven maar in detail zijn ze stuk voor stuk stunning :heart_eyes:

4 likes

GS is een van de weinige merken die mooier worden MET een loupe

1 like

Onderste twee Foto’s zijn van Paul, zelfde type horloge

21 likes

Gaaf hoor. GS doet zichzelf zo te kort met hun laffe renders. Als ze zichzelf nou verkopen zoals Lange dat doet met hun foto’s/website, dan komt het merk nog beter tot zijn recht.

4 likes

Hoeven alleen maar Paul in te huren !

Nice. Ik zie dat je de nieuwe camera goed onder de knie krijgt :+1: vooral die eerste is heel clean.

1 like

Die andere zijn crops. Moet zeggen dat deze erg lastig op de plaat is te krijgen, altijd wel pluuskes te zien.

Maar geen filters, geen nabewerking, nada. Ben erg tevreden over de resultaten. :metal::grin:

1 like

Dan is dit erg netjes. Ik zie altijd achteraf pas dat ik vergeten ben om t horloge af te vegen dus knal ik er lekker een healing tool overheen.

Is je macrolens gewoon een clip-on? Ik ben zelf ook op zoek voor iets om tzt de Citizen met de Snowflake te vergelijken.

1 like

Ja klopt, Raynox dingetje. @daffie heeft dat ooit gekocht en aan mij doorgeflipperd :grin:

3 likes

Nice, ik kijk even of er eentje is om op m’n Fuji te knallen :+1:

1 like

Prachtig, prachtig, prachtig!!! :heart_eyes:

1 like

Een van beide, als de Skyflake wordt verkocht houd ik de sbgh en vice versa.

Houd de inkomende nog even een verassing, sommigen weten het al, maar het is geen GS iig :slight_smile:

2 likes

De incomming is prachtig. En soms moeten er concessies worden gedaan. Succes met de verkoop.

1 like

Thanks Ed, if you know, you know :slight_smile:

1 like

afbeelding

Doet een hunger games fluitje

2 likes

Lume. Stalen band. Waterdicht tot 200m. Anti magnetisch. De sbgv247 is de perfecte toolwatch voor tijdens het stofzuigen.

21 likes

Uit 1971 met gold medal Toshiba caseback

10 likes

Allemachtig, hoeveel meter slang heeft U aan de stofzuiger?
Grand Stofzuiger :crazy_face:

3 likes

Wij hebben zo’n zuigsysteem in het huis gebouwd inderdaad. En dan eindig je dus met 10m slang om toch overal bij te kunnen…

2 likes