Ik wil eigenlijk ook heel graag zo’n Citizen AQ model. Het liefst die met bladgoud of platina, maar ik denk dat 38mm toch te klein is. Maar…never say never.
De Explorer 2 heeft voor nu de perfecte maat voor mij.
42mm en lekker plat.
Ik wil eigenlijk ook heel graag zo’n Citizen AQ model. Het liefst die met bladgoud of platina, maar ik denk dat 38mm toch te klein is. Maar…never say never.
De Explorer 2 heeft voor nu de perfecte maat voor mij.
42mm en lekker plat.
Ik ben op zoek naar een Grand Seiko met lichte wijzerplaat en blauwe secondewijzer (mag zowel quartz als automatisch zijn), met max diameter van 38mm. Zoiets als de Grand Seiko Heritage 44GS, maar dan dus kleiner. Is er ergens een GS database die ik kan filteren aan de hand van mijn criteria?
Bedankt, ik ga eens kijken! De SBGW291 heeft zo te zien geen blauwe secondewijzer.
Sbgw235 en de sbgy007 omiwatari schieten me te binnen op het eerste zicht
Of de SBGY013 als je liever een wit/zilvere wijzerplaat hebt dan lichtblauw. Zijn ‘officieel’ beide wel 38.5mm in diameter.
Ze dragen wel compact met een lug to lug van 43.7, dus dat zit wel goed
Mooi horloge!
#nofilter
Dank je
Blijft ook mooi elke keer als ik m draag
Ja, na wat onderzoek bleek dat ik de pin niet goed in de lugholes had zitten. Nog een geluk dat het niet uit elkaar gevallen is toen ik hem even omhad met de bor band erop.
Even de tijd genomen om dit goed te onderzoeken. Anyhow.
Ik denk dat de bor band een mooie aanvulling is bij de nette zwarte krok die er standaard opzit en een nog binnen te komen donkerbruine shell cordovan.
Voor de geintresseerden:
Ik vind het ook mooi staan op dit model
Ik had exact dezelfde combi. Prachtig, maar toch verkocht omdat ik de ‘the first’ kast en wijzers strakker vind. Alleen heb ik daar nog niet weer een nieuwe BoR band voor gekocht.
Prachtige combinatie zo. En fijn dat het opgelost is voordat je band van je horloge viel…
Mijn laatste GS is gejat door PostNL maar dit zou een goede vervanger kunnen zijn.
Kan altijd nog
Heel mooie combi.
Stel je fietst rond half zeven door hilversum. Wie kom je dan tegen? @SuperC natuurlijk!
De sbga231 is still going strong om de pols: