Laat je Grand Seiko zien IX

Mooi horloge!

#nofilter :grin:

Dank je
Blijft ook mooi elke keer als ik m draag

Maar eens een wissel naar de messcherpe GS. Wat draagt deze toch heerlijk

21 likes

Ja, na wat onderzoek bleek dat ik de pin niet goed in de lugholes had zitten. Nog een geluk dat het niet uit elkaar gevallen is toen ik hem even omhad met de bor band erop.

Even de tijd genomen om dit goed te onderzoeken. Anyhow.

Ik denk dat de bor band een mooie aanvulling is bij de nette zwarte krok die er standaard opzit en een nog binnen te komen donkerbruine shell cordovan.

Voor de geintresseerden:

26 likes

Ik vind het ook mooi staan op dit model :+1:t2:

1 like

Ik had exact dezelfde combi. Prachtig, maar toch verkocht omdat ik de ‘the first’ kast en wijzers strakker vind. Alleen heb ik daar nog niet weer een nieuwe BoR band voor gekocht.

Prachtige combinatie zo. En fijn dat het opgelost is voordat je band van je horloge viel… :wink:

Mijn laatste GS is gejat door PostNL maar dit zou een goede vervanger kunnen zijn. :slight_smile:

Kan altijd nog :sunglasses:

Heel mooie combi.

1 like

28 likes

Stel je fietst rond half zeven door hilversum. Wie kom je dan tegen? @SuperC natuurlijk!

De sbga231 is still going strong om de pols:

25 likes

Gewoon in het wild!

1 like

Heel mooi deze achterkant. :drooling_face:

Van enkele dagen geleden, in het zonnetje. Wat een kast.

23 likes

Het 9SA5-uurwerk is zeker mooi, en de uitvoering in dit model is volgens mij een van de weinige met geblauwde schroeven, een leuke bonus!

1 like

Tja…dat krijg je met een stad als Hilversum. Wonen heel veel beroemde mensen.

1 like

Dit is zo’n topper van een horloge! Maar die band…daar vind ik dingen van :wink:

2 likes

Jaap toch zeker niet ook op de fiets he? Waar gaat het heen met de wereld.

2 likes

Dank je! Ik kan je geen ongelijk geven over de band, maar het origineel was TE net op dat moment.

2 likes

Ja, ook mee eens.

Mag ik een mooie nubuck band voorstellen?

Shit nu krijg ik ook weer zin in dit horloge

15 likes