Koop hem dan!
Inderdaad, koop hem!
Hij is prachtig inderdaad. Heb hem nu 3 jaar , maar heb hem afgelopen jaar nog geen 10x gedragen. Is een andere GS onderweg, dus hij moet maar eens plaats gaan maken.
Waarom niet?
Druk met andere horloges. Ik pak vaak wat sportievers uit de doos en dan blijft deze liggen. Ironisch genoeg blijven die sportievere nooit lang en twijfel ik al een jaar om de 039 te verkopen.
Even zien hoe de SBGC231 bevalt. Misschien vind ik dat helemaal niets na een paar weken en blijft de 039 toch, als die nog niet verkocht is
Grappig, omdat de 62GS kast op staal voor mij een sporthorloge pur sang is.
Ik zeg niks, maar we gaan het zien.
Ik vrees er ook voor. Helemaal omdat ik de SBGA403 te groot vond, maar wie weet hoe de drukkere dial hem kleiner laat ogen.
De term sporthorloge is een beetje relatief, vind ik. Tov een dresser is een 62GS op staal zeker sportief, maar leg die eens naast een GS duiker op rubber en het is chic ding.
Prachtig horloge
Eerlijk is eerlijk: Alles wat je naast een GS duiker legt is chic, die zien er allemaal uit alsof je je Ploprof ermee kunt vermalen. De nieuwe SJE-Marinemaster 200 mooi illustreert dat nog wat duidelijker, maar Grand Seiko heeft blijkbaar besloten om op die 45mm heuvel te sterven.
Ik niet, ik heb genoeg horloges.
Ben een beetje uitgekocht.
Groot? Ja. Te groot? Het is smaak maar dit kan echt prima zo! Met een drukkere wijzerplaat oogt het nog minder groot inderdaad.
Super gave horloges in ieder geval!
Dat denk ik ook!
Hoop hem eind volgende week binnen te hebben. Dan volgen de foto’s
Hoe draagt dit nou irl? Ik vind hem héél gaaf en heb ook gepast, maar whoa voelt altijd enorm. Hoe is het na een dag dragen?
Nog steeds groot.
Ik droeg rond die tijd meestal 40mm GSen, dus kon er toen moeilijk aan wennen. Een paar maanden later heb ik een SBGA411 op leer gepast en die droeg echt een stuk kleiner naar mijn idee. Voor de 231 heb ik dus ook een leren GS band en sluiting onderweg
#metoo
Nog even over nagedacht… Op internet gespeurd, mooie aanbieding gezien en op bestelknop gedrukt…
Mijn tweede Grand Seiko incoming dus!
Heel erg vet!
Maat kan ook prima wat mij betreft
Wat mag het zijn deze keer? De GMT in kwestie?
Ja, de SBGJ203 is het geworden. Met Hi-beat uurwerk, de zwarte Mt Iwate plaat en rode GMT wijzer.