Tets ik deze er nog een keer in
Volgens mij ben je de enige
Dat zou ik eerlijk gezegd wel cool vinden
Dat is zeker leuk aan GS.
Mijn SBGH039 is ook de enige hier. Hans heeft een unieke en zo zijn er nog een aantal.
RichardM heeft een Peacock
Ik. Maar sinds ik een SBGN005 en SBGN011 heb voor werkgerelateerd reizen krijgt 'ie weinig/geen polstijd. Vind persoonlijk de dial van de 005 fijner om naar te kijken en de accuratesse van het quartz uurwerk maakt het leven in den vreemde net wat makkelijker.
Dit is dat boek of niet?
Jup!
Laten we de werkafspraak maken dat ik 'm in de kist houd en jij mag zeggen dat jij de enige op het forum hebt, OK?
Nee, dat hoeft niet. Maar…… ik wil wel een foto zien
Jajaja, toevallig vandaag met een erelid al weer contact over gehad. Volgende week meer…
Ben met 005, Tuna en Turtle op vakantie dus die foto houd je tegoed Op reis in Nagoya gekocht bij een onafhankelijk (non-AD) winkeltje waar ik sindsdien altijd even aan wip als ik in de buurt ben. Full set op z’n Japans inclusief een handgeschreven briefje van de eerste eigenaar, was mint en dat is 'ie nog steeds
Geen probleem. Mooi verhaal erbij. Komt goed👍
Welke zou geschikt zijn voor een 22,5 cm pols ik heb vorige week ge gmt van hf lid ricco gepast die te koop staat op chrono voor een redelijke prijs. Maar 39 mm valt echt te klein voor mij.
Wie heeft er een goed advies.
Ik ben natuurlijk de astrons gewend.
Als je Astrons gewend bent en je qua diameter daar in de buurt wilt blijven kom je uit bij de duikers van GS zoals de SBGH255. Mooie horloges en heb persoonlijk liever een grove Seiko duiker en mijn ‘dressers’ van GS.
Waneer je een
Hebt, vraagt dat om deze
Erg gaaf, zelfs op de renders van gs (en dat is bijzonder)
Je moet er alleen flinke polsen voor hebben, en dat heb jij
Een 44mm GMT uit de SBGE of J serie
Ik zag dat AllWrists integrated rubber straps heeft gemaakt specifiek voor de Evo9 modellen:
Leuk voor de afwisseling misschien, maar ik weet nog niet of ik het mooi vind.
Eerlijk gezegd vind ik het nogal lilluk. Erg lilluk.
Ik weet wel dat ik het niet mooi vind. En dat is waarschijnlijk debet aan het feit dat ik nogal conservatief ben t.a.v. rubber op dressers. Heb een Molequin ‘Riviere’ nubuck strap; frivoler dan dat wordt het niet