Een GS HAQ is toch wel leuker dan ‘wel leuk’? Die Artem(?) sailcloth staat 'm uitstekend
Inderdaad Artem.
Maar hij is inderdaad wel leuker dan ‘wel leuk’ .
Staat prachtig en maakt het horloge precies zo sportief als ik het zou willen hebben Heb je de versie met de quick-release springbars?
Ja, draagt ook heel fijn, na het indragen.
Ik heb vorig jaar een blauwe besteld voor mijn Skyflake. De quick-release pins pasten echter niet in de lugholes. Niet op Skyflake. Niet op SBGN005. En de pins pasten ook niet in de lugholes van SBGN011 en SBGM001 die ik toen nog had. Order geannuleerd en zit te dubben of ik nog eens bestel, maar dan met reguliere pins (die volgens de klantenservice dunner zouden moeten zijn).
Dat is balen, ik ben dan blij dat het bij mij wel past, want ik vind het wel handig, die QR.
QR eruit peuteren en eigen springbars erin doen
Eens. Maar op een textielen band van >220€ vind ik dat de fabrikant ook een bepaalde verplichting heeft. Allemaal keurig opgelost overigens.
Was de band dan custom voor de GS?
Nee, gewoon een 19mm sailcloth. Hoezo?
Oh die Skyflake is zo mooi. Ik vindt het merendeel van de GS heel stijlvol, maar dit is misschien wel de topper!!!
Als het een generiek product betreft dan kan het zijn dat iets (in dit geval de springbars) niet passen, toch? Ik snap de opmerking van verplichting van de fabrikant daarom niet helemaal.
Tenzij het een fabricagefout betrof.
De variatie in de QR springbartips bleken groter dan vooraf gecommuniceerd (~0,8mm bleek ~0,85mm). Los daarvan: je koopt bij Artem een ‘premium’ product met premium service en dito prijskaartje. En dat laatste stelt niet teleur.
Mooie kleurcombinatie inderdaad! En geen sunburst plaat, wat ik persoonlijk een verbetering vind
Word ik zo hebberig van yum
Mooi horloge, al zou ik hem liever zonder gmt zien.