Laat je Grand Seiko zien IX

Ik heb de gouden sbgw252 maar weer eens op tijd gezet. Het horloge van keus voor de kantoordag van morgen.

28 likes

Pretty in pink?

Ik vind de originele mooier. :man_shrugging:

19 likes

Het roze had van mij een tikkeltje subtieler mogen zijn, maar ik vind hem best aardig.

1 like

Ja precies. Zoals de 413 Spring versie.

16 likes

Zit ook wat in. :grin:

1 like

Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer zou willen of ‘nodig heb’ :flushed:

17 likes

Een GS duiker voor de zomer en vakanties :wink:

19 likes

Mooi, als hij niet te roze is. Maar 41mm in die kast is toch te groot naar mijn smaak, dus ik zou sowieso passen :slight_smile:

1 like

Ha…ja best een idee. :grin: Ps leuk model…welke is dit?

Ah hebbes…

Haha…okt 2014 op HF :smiley:

1 like

Helaas oude collectie! Maar zo’n quartz duiker zou ik nog leuk vinden. Hopelijk zien we die ooit weer terug :blush:

1 like

Zou absoluut leuk. Zijn. Wel dan ff de bezel van de spring drive erop svp.

1 like

Waarom ook niet, als we toch mogen kiezen :smiley:

1 like

Nog een nieuwe LE (1300 stuks) voor 20j Spring Drive, de SBGE305. Mooie kleurcombinatie, Godzilla style :slight_smile:

13 likes

Ja man ook weer heerlijk!:drooling_face:

Pff wel vermoeiend hoor weer in het GS kamp…:confounded: Zo belachelijk veel moois (en onbetaalbaar).

3 likes

Grappig ik heb een Evo9(slga021) en een sbga415 en ik vind persoonlijk die laatste wat mooier ogen. Precies andersom :grin:

Mijn SLGA021 komt overigens ook binnenkort te koop :shushing_face:

Plaatje van het net voor de sfeer:

15 likes

Oef! :smiling_face_with_three_hearts: Dat diepe bordeaux-rood (icm matzwarte bezel) is zo geweldig.

Eur 6600 :rage:

21 likes

Eindelijk weer een release waar ik warm van wordt! Ik denk dat deze er wel gaat komen

3 likes

Zonde dat je maar een keer mag like🤣

1 like

Jammer van de positie van de datum :frowning_face:

1 like

De symmetrie is al grotendeels verpest door de power reserve maar toch vind ik de datum op 4 een soort van toevoeging op sportievere modellen met witte date wheel.

2 likes