Laat je Grand Seiko zien V

bij de opticien … kan ik t strakkies zelf ook beter zien :sunglasses::+1:
op de nieuwe shell cordovan … ik durf wel te zeggen dat dat t fijnste draagt

10 likes

:rofl:

1 like

Ik was toevallig gisteren zelf bij genoemde dealer en ze vonden het daar ook jammer. Maar blijkbaar moet je dan als dealer meer high-end merken voeren als Patek of Rolex, want daar willen ze tussen liggen.
Het feit dat ze een vreselijk goede service hebben, een prachtig GS-hoekje en dat ook Van der Klaauw daar ligt is blijkbaar niet genoeg. Nog een GS dit jaar gaat er hier thuis niet zo in helaas, dus ik laat de 20% aan me voorbij gaan.

Ik hoop niet dat GS Rolex-achtige aspiraties krijgt, want dan is de lol er voor mij snel af. Het is juist de bescheidenheid houden terwijl je zulke goede producten maakt dat me aanspreekt.

8 likes

Ik heb de blauwe: die bevalt erg goed maar valt wel wat kleiner dan mijn Snowflake.
Ik vind de rode GMT wijzer wat mooier dan de oranje van de zwarte versie, in combinatie met de lichte sunburst van de blauwe plaat gaf dat de doorslag.

8 likes

Dat is jammer dan voor ze, dat ze GS niet meer mogen voeren. Als het een sympathieke zaak is, ik ben er nooit geweest maar blijkbaar is het zo, dan gun je ze succes.

Ik ben aan het twijfelen welke mijn volgende GS wordt. Ik heb al een GMT in het blauw gehad en die was prachtig, maar de witte date en de sunburst was dan toch niet helemaal mijn ding. Maw de zwarte SBGN003 dan maar of ga ik all in Japans en kies ik de SBGX343? :thinking:

Niet dat de poll iets zal veranderen, maar wat kiezen jullie? :sunglasses:

SBGN003

SBGX343

• SBGN003
  • SBGX343

0 stemmers

2 likes

Als de kroon op 4 niet stoort dan zeker de laatste. Die kast is subliem. Wijzers en wijzerplaat ook zeer knap.

2 likes

De 343 want…die heb je nog niet gehad. :wink: :+1:

2 likes

Elke keer als ik denk… Zal ik m mss toch te koop zetten is die toch wel heel erg mooi….

17 likes

Prachtig!

1 like

Dit inderdaad. Toch echt wat bijzonderder.

Thanks. T is een vd de drie die potentieel op t hakblok ligt. Toch vind ik t moeilijk. Prachtig en ik vind t een mooi merk al viel de white birch me afgelopen weekend tegen.

1 like

Och deze is zo fantastisch mooi. :ok_hand:

1 like

Stoort mij absoluut niet, hij is mooi in de kast weggewerkt en classic Seiko. Het doet me wat denken aan hoe het ooit begon met mijn SKX zoveel jaar geleden :wink:

Goed punt! :sweat_smile:

2 likes

Blijft een mooie, maar krijgt hij veel draagtijd? In jouw plaats zou ik tussen deze 2 telkens naar de Lange grijpen denk ik :blush:

1 like

Reverso niet vergeten. van oorsprong sport horloge. Ik probeer alles in rotatie te dragen. Er gaan pas echt definitief eventueel koppen rollen als ik zowel een Polaris no date en een Hentschel H1/2 heb gepast.

Maar t is wel in dressland. Lange alhoewel ik er voorzichtig mee ben dan Reverso en dan Gs

2 likes

ik heb vandaag de zwarte besteld :blush::+1:
blauw is ook mooi … maar de keuze werd voor mij gemaakt en dat is ook wel eens makkelijk :joy::+1:

6 likes

Ik kies toch de 003. Wat hij mist aan looks, heeft 'ie wel qua veelzijdigheid. Als ik er maar een mocht houden dan is dit 'm. Alleskunner.

Maar vandaag is er een nieuwe camera binnen, macro lens onderweg en binnenkort vakantie. Misschien dat m’n hands-on je op andere gedachten gaat brengen :stuck_out_tongue_winking_eye::fire:🤸

4 likes

Welke cam is het geworden?

1 like

Interessant! Jij kan het weten natuurlijk, met beide naast elkaar :wink:

Ik kijk er naar uit! Vermoedelijk zal er al eentje onderweg zijn tegen dat je hands on er staat, geduld is niet mijn beste kant :sweat_smile:

2 likes