Waarom doe je hem weg? Ik ben erg blij met de mijne - altijd tenminste één horloge die goed op tijd loopt
Mompelt iets over 14 horloges.
Het zijn er teveel.
Blijft een pracht, maar pak meestal de Speedy, en die is ook blauw rood.
Deze pak ik, naar mijn mening, te weinig.
Ahh duidelijk! Thanks!
Ik ben aan het overwegen om hem te verkopen aangezien ik door mijn werk de Grand Seiko erg weinig kan dragen. Met pijn in m’n hart, by the way😅
Ik merk dat er veel vraag naar is en ik denk dat ik erg gelukkig kan worden van het feit dat iemand hem hier vaker zou kunnen dragen dan dat ik nu doe. Moet alleen nog ff sparen voor Trustlevel II😜
Erg mooi maar ook weer niet echt mijn favoriet. Plus jij wil inkrimpen en voor mij zou alleen een ruil een optie zijn.
Ik tag bandenkoning @Rolopalooza even…
Ik heb dit dus bedacht, zou het kunnen werken: een teal GS met een oranje Rios band?? Of draai ik door?
Die komt niet in het GS topic.
Thx Jasper. Bevalt de 005 nog?
Ik denk dat dit een lekkere zomerse combo gaat zijn
Ik denk ook dat ik me weer terug trek uit dit draadje.
Doei
Deze GMT blijft echt een beauty!
Waarschijnlijk ga ik het forum hierover op m’n dak krijgen maar deze SBGA373 heb ik helaas verkocht… voor een Rolex.
Sukkel!
Dat kan ik begrijpen, de power of Rolex is erg groot. Weinigen ontsnappen eraan.
Een Rolex horloge is in vergelijking met GS maar matig maar de ‘merkbeleving’ is voor veel mensen niet te weerstaan. Het is een uniek merk wat positionering betreft. En ze maken ook goede horloges natuurlijk. Maar het zijn geen GS’s.
Welke is het geworden?
Zullen we het vooral op andere kwaliteiten houden?
I strongly disagree! Beiden merken hebben een rijke geschiedenis en beiden merken hebben hun eigen sterke en zwakke punten. Ik wordt blij van mijn OP41 maar net zo blij van mijn vintage 6146-8050 hi beat. Beiden hebben echt hun eigen gezicht en stijl.
Met wat precies ben je het ‘strongly’ oneens? Dat Rolex goede horloges maakt? Dat ze geen GS’s zijn? Dat de merkbeleving uniek is?
Of dat ze ‘matig’ zijn tov van GS. Als het dat laatste is. Dat is toch gewoon zo. Daar kan je niet omheen. En dat is ook helemaal niet erg. Zo goed als alles, dat niet stukken van mensen kost, is matig tov GS.
Ik hou van mijn Rolexen en draag ze graag. Ik geniet ervan en ik geniet ook van alles eromheen. Maar ik weet wel dat mijn GS’s op een heel ander niveau afgewerkt zijn.