SBGR083
Staat er toevallig eentje te koop, aardige verkoper
44GS maakt zo groot en jouw pols lijkt 16cm op de foto’s.
M.a.w. helaas te groot voor mij.
Maar ik zie wel meteen dat dit een aardige verkopert is.
44GS draagt inderdaad groot. De 62GS oogt subtieler (helaas even geen foto bij de hand)
M’n pols is zelfs 18cm, al vertekenen wristshots van dichtbij altijd wel iets.
Al eens naar de 37mm modellen gekeken?
De foto’s vertekenen hoor. De lug-to-lug van dit model is heel kort.
Ik heb het broertje gehad (SBGR081) en dat paste meer dan prima op een 17cm pols.
Misschien mag je bij die aardige verkoper @anon6060116EV een keer vrijblijvend passen in ruil voor een drankje bij een intiem Van der Valk hotel
de bovenste twee zijn mooi …
vind persoonlijk de SBGJ237 ook super , maar als ik het goed lees hierboven zal deze te groot zijn …
heel goed, even op bracelet gehad maar poeh die is zwaar dus ondertussen terug op bandje… is ook het mooiste imho, de brede lugs worden extra geaccentueerd zo
en die dial met het juiste licht zitten er zelfs bruintinten in… hoe doen ze het toch
37mm gehad, ben even de referentie kwijt. Was een mooi ding, wel veel overlap met mijn DJ 36
Ik zit net door m’n archief te scrollen en als ik zo kijk wil ik die GMT eigenlijk wel weer een keer ondanks dat ik eigenlijk door zou moeten sparen om eens die spring drive magie te ervaren
Al zou ik de SBGV245 ook heel graag nog willen.
mijn beredeneringen zijn voor andere waarschijnlijk ook niet altijd te volgen … maar de aangegeven overlap , bedoel je de maat want echt op elkaar lijken doen ze volgens mij steeds niet
Is dit een SBVG225?
Jawel hoor.
Sub --> 005, zwarte plaat, simpele stalen band, bezel.
DJ —> 37mm GS, zwarte plaat, simpele datum, stalen band, zelfde formaat.
Hebben qua look best wat van elkaar weg irl.
Nope … SBGP013
Is dat een 37mm? Lijkt bijna precies op mijn sbvg225 namelijk
Die kende ik nog niet, inderdaad een mooie combi van die 2! Jammer van het oude logo wel… Hierover gaat het dus, voor diegene die niet willen zoeken
Ik zal hem toch laten passeren, aangezien ik al een andere GS onderweg heb
ai die is idd ook mooi
Oef dat is lekker inderdaad, 62GS kast met die plaat en spring drive!
Je hebt twee dezelfde! Doe mij de linker maar…
Heel gaaf hoor
40mm. Ik meen ook een dunnere bezel