Dank allen.
Zoals @hendrik zegt: het zijn gelukkig maar spullen.
En de reactie van mijn vrouw toen ik haar belde was hetzelfde als @amusicar: gelukkig niet die andere.
Alles bij elkaar dus alleen wat blikschade.
(Maar wij sneeuwvlokjes en krassen op een GS gaat niet goed samen )
Auw. Het belangrijkste is dat je zelf OK bent. Dit komt ook goed, al duurt het wel even als de GS terug naar de Japanse meesters moet. Sterkte!
Ik dacht zelf aan nieuw bandje, nieuwe bezel en nieuw glas. De kast is gelukkig nog gaaf.
Zoiets moeten ze toch ook hier wel kunnen hoop ik.
Ik hou jullie wel op de hoogte, ook van de kosten. Is iedereen weer up to date.
Geen subaru polishing nodig, scheelt weer.
Ik meende ook wat schade op de rechter lug boven te zien, maar als dat niet het geval is valt het mee. Kan de band niet meer gered worden denk je? Die zou je ook door een goede polijster zoals @Dik kunnen laten doen.
balen maar goed te lezen dat je zelf niks hebt… opknappen kan maar eindelijk een grand seiko die wat mee heeft gemaakt en nu wordt het weg gemoffeld
het is zoals het is maar nu het toch zo is heeft het ook wel weer wat
Ja, ik twijfelde ook even door de foto. Maar is gelukkig vertekend beeld. Polijsten laat ik niet doen. Nieuwe bandaanzet, paar schakeltjes en dat gedeelte is al klaar.
Balen Hans!
Maar zoals je vrouw al zei, beter deze dan een van die andere 2
Ik zou die van jou ook op een bor band zetten, had ik met die van mij destijds ook gedaan en was super tof.
De inspiratie destijds @whisky
Nice. Waar komt die Bor vandaan? Dacht dat gs zelf geen bor’s heeft?
Nu maak je me nog meer aan t twijfelen
Think again!
Ze hebben in elk geval bor’s voor de SBGW235, die heb ik op mijn SBGW231. En voor de SBGT241. Dat is denk ik de bor die op dit horloge zou passen.
Het type nummer is d1z8ab volgens mij, ik zou hem wel via de seiko boutique in Amsterdam bestellen (Ramon is de man) en hem daar er op laten zetten en op maat laten maken, dat zal waarschijnlijk via Dordrecht gaan dus wat tijd in beslag nemen.
Het resultaat is het waard, daar moet je maar even op vertrouwen.
Of je moet maar een gil geven als je een sbgr305 wilt inruilen
De SBGE257 bevalt me echt extreem goed, stiekem toch zelfs beter dan de 373 met 44GS kast.
(de laatste is wel aanzienlijk fotogenieker!). De 257 Is alleen veel lastiger te fotograveren door de reflectie! Any tips voor een noob qua foto’s?
Zo lekkere foto’s. Die 373… ik heb jouw fotos van de 257 gedownload, erg mooi.
Foto’s in de buitenlucht lukken overigens altijd extra goed.
Volgens mij is de eerste foto van de 257 van jou zelf trouwens haha
Haha je hebt gelijk