Is dit de band met A13 op de endlinks? Heb je hem nieuw gekocht? Wat was de prijs?
Bekijk ik zo even voor je
Je hebt een 1,2mm schroevendraaier nodig. Dan kan je’t zelf doen
Hier staat 113 op de endlinks. En inderdaad nieuw. En prijzen spreken we hier niet over
Heb ik niet atm… dus ben er mee naar de lokale seiko dealer geweest. Die heeft eens gekeken en zei dat hij het niet wou doen… en verwees me door naar GS dealer
Heb je daar nog foto’s van? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
Heb nu alleen de brachlet, zit soms te denken over iets anders…
Tuurlijk foto erbij, dat moet:
Heel mooi, die blauwe! Ben benieuwd naar het resultaat
En op die site ook genoeg keuze in 19mm voor mijn GS, maar helaas weer geen cordura/sailcloth
Hier een blauwe Barton sailcloth. Kwaliteit is prima. Vindt hem alleen best wel stug…of ik draag hem te weinig
Thanks, deze stonden op mijn lijstje. Goed om ‘in het echt’ te zien.
Ik heb het zelf gedaan met het juiste kleine schroevendraaiertje. Een beetje juwelier/horlogemaker moet dit toch wel kunnen. Schroefje los, band omdraaien zacht tikken en dan valt het pinnetje er uit en klaar. Maar ik snap ook wel dat je zelf niet meteen aan een nieuwe band gaat “klussen”.
Willen wel maar niet de juiste tool in huis
Maak daar eens wat macro‘s van
Mooi dat het het wachten waard was!
Deze set kopen, dan kun je vooruit
https://www.amazon.nl/6899-P05-Watchmakers-Ergonomische-Schroevendraaiers-Gereedschap/dp/B07MSFN7C4
Bedankt voor het delen.
Zie wel dat dit niet mijn smaak gaat zijn, de lugs zien hier te lang voor / het gapende gat tussen band en kast ga ik mij aan storen.
Ai, maar ik bedoelde zo’n Bergeon setje. Fijne schroevendraaiertjes
Zou mij niet uitmaken. Je koopt via Amazon met een afgesproken leveringsdatum. Geen enkel probleem