Laat je Grand Seiko zien V

Eerste foto, stond versteld van de scherpte. Morgen uitgebreid testen… :ok_hand:

2 likes

Ik dacht eerst aan een nieuw forumlid : “sytem”
:nerd_face:

2 likes

29 likes

Briljante foto!

2 likes

Hahah! Dankjewel :+1:
Horloge zelf is ook geweldig.:grin:

22 likes

Beste leden der HF,

Onder het mom what is seen can’t be unseen…

Zoals jullie weten ben ik een trotse bezitter van een GS met 9f85 uurwerk. Nu valt mij het volgende op en hoop dat jullie er een verklaring voor hebben, anders gaat ie ter reparatie richting GS. Dus geen paniek :wink:

Tussen de rehaut en de wijzerplaat zit een spleet die tussen de 12 tot 3 én 6 tot 9 groter/dikker is dan tussen de 3 tot 6 en 9 tot 12.
Onderstaande plaatje (gejat van een topic op een ander forum) laat het goed zien. Ik heb dus hetzelfde.

Heeft iemand hier een gevalideerde verklaring voor? Tenslotte staat GS in mijn ogen nog steeds voor een superieure afwerking.

4 likes

Uiteraard!

1 like

Lijkt me dat uurwerk+plaat net niet helemaal/recht id kast zit. Zou ik laten fixen. Cannot be unseen!

Heb t ook wel eens na modden van een skx :joy:

1 like

oei, dat ziet er inderdaad niet lekker uit. Snel terug en recht laten zetten

1 like

zit de lunette mooi in de kast of zit die ook wat schuin? Dit lijkt me inderdaad niet zoals het hoort.

Seiko blijft Seiko blijkbaar :see_no_evil: (en ik heb bijna ook zo’n GS quartz incoming :sweat_smile:)

1 like

Grappig. Mijn 007 heeft dit ook exact hetzelfde.
De mijne gaat er wat later voor terug, als alles weer wat normaler is. Met een beetje geluk scoren we er nog een nieuwe batterij bij! :rofl: :innocent:

6 likes

Mailtje naar onze hofleverancier uit Nijmegen is de deur uit na telefonisch contact. Ben erg benieuwd

1 like

42 likes

Nooit meer wegdoen. Prachtig!

1 like

Vandaag de 229 maar weer eens om de pols geslingerd.

Foto van net voor dat

17 likes

Ik heb de sbga375 gekocht in december 2019 en nog steeds ben ik verliefd hierop.

26 likes

Het was november hoor… maar goed, malloot die daar op let! :wink:

Tof ding man!

Mooi, discreet.

2 likes

Geweldig model blijft het. Niet op de staal/Ti band?

1 like