Laat je Grand Seiko zien V

Zeker…al vind ik de 50.000 euro premium (Deze wordt ±60.000 eur) tov de normale witte versie echt over de top. Zijn we wel gewend met edelmetalen bij GS, maar toch.

Dat is het. Over algemeen rekent een kastenbouwer 3500-4000 extra voor dezelfde kast in edelmetaal. In-house zal dat nog goedkoper zijn, afhankelijk van de hoeveelheid edelmetaal.

Daar houdt mijn kennis ook alweer op, maar zo’n
grote premium is gebakken lucht. Het is net Rolex. :sunglasses:

Ik vind de wijzerplaat wel erg gaaf trouwens. Alleen in de PT?

I’m lovin it.

30 likes

WOW!

Alle platina versies hebben tot nu toe volgens
mij een unieke wijzerplaat gehad. Dus de kans is minimaal dat je deze ook in staal zult kunnen gaan kopen.

1 like

Thanks! Ik weet ongeveer precies helemaal niks van GS, maar dat dacht ik al.

Het moet ook, je meest betalende klanten iets uniekers geven.

Jij ziet natuurlijk een tijgerprint motief en denkt, die wil ik in een SKX kast!

1 like

:joy:

Ik ben inmiddels best puristisch geworden, het kwam vanzelf. Een duiker met veel poespas hoef ik niet meer.

Máár…hier spuug ik niet op:

Had hem vorig jaar bij Jasper om. Extravagant mag dan weer wel.

5 likes

De Grand Seiko olievlek. Nee bedankt.

P.S. Ben jij toevallig ook de Nederlander met al dit soort scoops op Watchuseek?

Heel mooi zeg!

1 like

14 likes

Dank je!

Heb deze sinds gister, ben er erg blij mee :sunny:

Staat 'm goed :star_struck:.
Erica’s MN strap?

Jou horloge is nog in maagdelijke staat zo te zien. Ik ben over het algemeen redelijk voorzichtig met mijn horloges maar binnen 2 dagen heb ik het voor elkaar gekregen een putje in de bezel te krijgen en een krasje op de lug. En niet eens doorgehad hoe. Dit is echt een (super mooie) krassen/deuken magneet!

De NA is net afgeleverd vanuit België, met dank aan @W2them

Wat een heerlijke plaat heeft deze Grand Seiko zo in het lentezonnetje! :heart_eyes:

Heel apart zulke verschillende kleuren afhankelijk van de lichtinval.

vol in de zon

binnen

25 likes

Vorige foto was heel slecht geschoten😅

20 likes

21 likes

Yes correct

1 like

Wat grappig - ik kijk sinds mijn Grand Seiko ziekte ook regelmatig daar, en vroeg me al af hoe deze Nederlandse ‘vriend’ aan al zijn informatie komt :slightly_smiling_face:

Nee van Monstraps, ik ben nog aan het zoekende welke strap het wordt. Wacht ook op een paar kekke bandjes van KO :sweat_smile:

En valt best mee hoor wat betreft staat, helaas zitten de lugs wel redelijk onder de krassen.
Ik vind dat niet heel erg, maar een putje of deuk in bezel zou ik wel flink van balen.

Nu op seatbelt nato :dark_sunglasses:

13 likes

Nu is het nog wachten op de blauwe slga007 die een tijdje geleden ‘gelekt’ is, maar waarvan daarna geen andere foto meer verschenen is.