Laat je Grand Seiko zien V

Prachtig!

1 like

Ziet er goed uit. zelfde als @HanDavinci (al lang) te koop heeft toch?

Staat die nog steeds te koop?! :hot_face:

1 like

Zo is het!
Genieten geblazen.

1 like

Yes, heb even getwijfeld. Maar net wat te “saai” voor mij.

Spaar ff door en ga voor de SBGA293

1 like

Inderdaad dezelfde!

Wat een verschil qua formaat! En die rechter is echt geen kleintje.

1 like

Toch is de linker ook maar 39mm! Wel een beetje een dikkertje zoals de meeste GS automaten…

1 like

Nieuw bandje binnen voor de Snowflake!

Ik vind m erg mooi :heart_eyes:

35 likes

Gaaf zeg! Geeft wel aan dat GS redelijk mainstream begint te worden. Mooie alternatieven ook voor de GMT quartzen. Prijzen zijn wel fors, zeker de verzendkosten.
Ik ben benieuwd hoe hij bevalt als je hem wat langer hebt.

Het horloge bevalt al enige tijd heel goed ! M.i zijn de spring drives heel anders dan de Quartz uurwerken, maar beide zeer goed zeker binnen de GS range!

1 like

en welke prijzen bedoel je ?

die sluit super aan. Maar wat een geld :flushed:

2 likes

Ik heb de mijne sinds februari 2020 en draag hem heel vaak, betovert nog steeds.
Ik bedoelde eigenlijk het bandje :grin:

1 like

$245 en dan nog $50 voor de verzendkosten voor een horlogebandje, weliswaar een heel mooi en speciaal gemaakt bandje, vind ik stevig aan de prijs. Niet iets wat ik er zo even zou bijbestellen. Maar de combi is top!

2 likes

Oh sorry verkeerd gelezen … maar eens; een hoop geld voor een bandje maar wel topkwaliteit en handgemaakt. Tevens vind ik ( imho) de Snowflake op (een leren/ strap) mooier dan op de standaard titanium
band , ivm de 5 link bracelet :weary:Was het een mooie 3 piece bracelet dan 100% top combi !

1 like

? de 5 piece is toch veel mooier dan de eenvoudige 3 piece?

2 likes

Nee , ik vind de 3 piece echt beter passen en minder “blingy” . Maar is puur mijn mening , snap wel dat mensen de 5 piece mooier vinden…

1 like

Eindelijk mag ik ook meedoen in dit topic want afgelopen week een SBGV245 overgenomen. En wat een apparaat zeg. Echt ongelooflijk mooi. Maar…wil de originele band bewaren, en heb er een Barton bandje opgezet die in de buurt kwam van het origineel.

Alleen kan dat volgens mij anders/beter/ dus na het paasontbij en voor de wandeling even wat kiezen. Zelf ben ik fan van de laatste band. Maar wat vinden jullie?

22 likes

Eens. De laatste vind ik ook het mooiste.

Ook hier bandenstress. De sbgy is met de glanzende leren band wel erg dressy. Dankzij de tip van @ML_ nu een grijze molequin onderweg.

Een foto om in de paassfeer te blijven

20 likes