Laat je Grand Seiko zien VI

Met die onderste twee ben ik bijna twee jaar zeer content :grin: de bovenste…tsja, wellicht veel overlap maar ook echt een heel gaaf ding. Dit trio is eigenlijk alles wat ik nodig zou hebben, maar er schuilt een @daffie in ons allen vrees ik :joy:

6 likes

:sweat_smile: mooi trio is het zeker. Wat heb je in gedachten? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je prijs is wel heel scherp, die moet je zo kwijt zijn. Spijtig dat het je ding niet is, maar gelukkig keuze te over :slight_smile:

2 likes

De reflectie van het saffier zorgt voor minder mooie foto’s met je telefooncamera, heb ik ook telkens. Er zit altijd vaak doffe waas overheen.

Prachtig horloge trouwens! :sunglasses:

1 like

Stop David, dat ding is niets voor je :joy: zal je gedachten even op iets anders zetten.

amanda-cerny-sexy

6 likes

Het is nochtans een topper, alles klopt eraan! Misschien is hij gewoon te goed :laughing:

2 likes

Oh dat zijn altijd de betere gedachten idd :laughing::see_no_evil:

Ik vroeg het trouwens niet voor mijzelf…de :champagne: spring drive is heerlijk. Was even benieuwd of jij al iets nieuws in het vizier had… :sunglasses:

2 likes

Naast Amanda Cerny heb ik deze Vertex monopusher bovenaan de wishlist.

Als ik niet teveel onzin tussendoor koop dan komt dat wel goed maar een Squale en Sinn hebben dat idee even verpest momenteel. :sob:

4 likes

Gave Vertex…zeker met die witte plaat. :+1:

Jouw Sinn 856 is ook top trouwens.

1 like

Nog een witte plaat. Blijft een bijzondere topper:

#nofilter

17 likes

Potverdorie mooi zeg…en een puike foto. :ok_hand:

1 like

20 likes

25 likes

Tof! Nieuwe aanwinst of heb ik deze tijd geleden gemist🙈
In het blauw staat nu ook een spring drive duiker. Hoe bevalt de grootte? Dat houdt mij nog tegen

Edit: ik zie dat ie verkocht is. Volgens mij heb ik m door……

1 like

Redelijk nieuw, zelfde ref als die vandaag verkocht is :face_with_hand_over_mouth:

De maat is perfect, 40.5mm op papier en draagt ook ongeveer zo. Wel iets dik, maar dat mag wel voor een sportief horloge

4 likes

40,5mm maar?? Dacht altijd dat deze oversized waren, valt mee dan.
Mooi ding iig :+1:t2:

2 likes

Dit vind ik dus een machtig mooi horloge. Ik stoor me niet aan de datum op 4 itt de meeste mensen hier. En ja, ik weet dat er eentje in het blauw staat maar ik heb een sbgn005 dus dat is me net teveel overlap. Maar dat groen knaagt.

1 like

19 likes

Een lumeshot van de SBGN005 in het trappenhuis. Want sinds corona loop ik, dus nu al 1,5 jaar, 4 verdiepingen met de trap. Is covid toch nog ergens goed voor!

16 likes

Mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like