Laat je Grand Seiko zien VI

Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:! Geniet ervan!

1 like

Nee, willens en wetens. Hij moest ook besteld worden bij GS Europa. Je vindt de 42mm niet makkelijk op voorraad.
(SBGR309)

Thanks

Dank je. Dat moet lukken.

3 likes

Plaatje!

1 like

Nog steeds heel blij met mijn eerste en enige GS:

Draag em bijna altijd en bijna overal! Staal, precies op tijd, dun en elegant met een stoer randje.

22 likes

29 likes

Quartz shitter :face_vomiting:

2 likes

Quartz ‘hitter’ :smirk:

2 likes

De drie nieuwe Grand Seiko’s op Watches and Wonders 2022. Ik vind ze alledrie gaaf, maar ik ga geen van de drie aan de collectie toevoegen.

En ik vind het weer een vage zet van ze. Dit is de uitbreiding van de 9S lijn. En 2 van de 3 hebben het bestaande spring drive uurwerk. Ze mixen en matchen teveel.

3 likes

Neu, ik ook niet.
Wel gaaf inderdaad. Ben benieuwd of er ook nog nieuwe Heritage modellen komen

En ik vraag het gewoon nog een keer hier. Kan helaas niet naar de Seiko Boutique ivm covid.

Heeft iemand 19mm springbars die op een stalen GS band passen? Eeuwige dankbaarheid gegarandeerd.

Meh, hier word ik ook niet warm van. Nu zijn renders van GS vaak vrij beroerd, dus wellicht trekt het nog bij. Voor nu, een schamele 6,5

11 likes

Tja, je kunt 'm ook gewoon om 12 uur 's middags op 11:45 's avonds zetten, he? Sterker nog, als ik me dat goed herinner kun je het doen zonder de minuten en secondes te onderbreken. :slight_smile: En kun je hem daarna weer terug wippen. Want true GMT. En dan gewoon even een kwartiertje zen naar dat ding blijven staren. :slight_smile: Misschien iets voor tijdens je lunchpauze op het werk. Ik zou het willen weten.

Dat doet mie de Spring Drive ook, mocht het een troost zijn.

1 like

Die zichtbodem op dat quartz uurwerk zeg. Man, wat mooi.

2 likes

12k pff :disappointed_relieved: Maar wel zo gaaf! Dat profiel :drooling_face:

7 likes

Nou ik vind die SLGA015 wel gaaf, maar ja bijna 44mm en dik 11k euro. Dat is me 2x teveel.

Waarom ze deze dan weer geen lume bij de 3 hebben gegeven voor de ISO certificatie, terwijl ze daarvoor andere types ineens een ander typenummer geven is me ook een raadsel.

3 likes

Niet dat ik weet. Grappig genoeg heb ik alleen nog maar GS horloges met een 20mm lug width.

Het moet niet gekker worden. Ik had 19mm leren bandjes gekocht. Mafkees.

1 like

Ik vind de SLGA015 extreem gaaf, maar naar mijn smaak, helaas, nog steeds te groot.

2 likes

Idd fors. En zoals @amusicar ook al zegt…2x te duur. 44mm zou ik overigens misschien nog wel kunnen hebben. :wink:

Die sluiting is wel weer dikke kudt. Net zoals op de oude versie past deze totaal niet bij de verfijnde GS look.

1 like

Grand Seiko releases op Watches & Wonders 2022

1 like