Laat je Grand Seiko zien VI

Ouch sterkte :pray:

1 like

Volgens mij zie ik hem nog een klein beetje :grin:

1 like

Denk het niet

6 likes

Ik mag mij hier nu ook vertonen :slight_smile:

36 likes

Prachtig. Wat een kleur……

1 like

21 likes

Prachtig Hans!

Ik zit ook te loeren naar een GS op leer. De SBHG039 wint het eigenlijk altijd van de 083, dus 1 heritage op staal is voldoende

1 like

Al iets op het oog? Ga je dadelijk nog de dress kant op haha

1 like

Het moet niet gekker worden :face_with_hand_over_mouth:

Nog niets op het oog eigenlijk. Ik vind andere merken veel moois op leer hebben, maar vind het lastig (lees: verdom het) om twee keer zoveel voor een horloge met minder goede afwerking te betalen.
Daarmee schrijf ik praktisch het gehele Zwitserse arsenaal <10k af waardoor ik weer terug bij GS ben.

8 likes

Een GMT zoals de SBGM-serie? Maar dan niet een 031 wegkapen voordat ik een goed exemplaar heb gevonden :wink:

1 like

Daar heb ik helemaal niets mee. Zowel de kastvorm als fr GMT functie.

Heb jij niet al een M021?

Wat een mooi horloge

Dankje Lex, het is de Snowflake (voor zover niet bekend) op een Himalaya aligator. Die blauwe GS van jou mag er ook zijn, wat een schoonheid.

1 like

Ik heb de oudere 007 (met dichte achterkant), maar als ik een 031 zou kopen gaat die er waarschijnlijk uit.

13 likes

Een dikke 2 met op de achtergrond een tevreden muis…

7 likes

Haha nee had in de gaten dat het een snowflake is. Vind hem op deze band aanzienlijk mooier dan op staal. Ben erg blij met die van mij en sinds gisteren sta ik op de lijst voor een nieuwe. Wellicht kunnen wij er binnenkort een toevoegen aan de collectie

1 like

Heb inmiddels een passende gevonden Paul. Toch bedankt :+1:t2:

1 like

Prachtig. Is dit een molequin?

1 like

Tja, wat wil je nou :face_with_hand_over_mouth:

13 likes

Mocht iemand een verstelbare sluiting op zn GS willen. Ik sta open voor een ruil!

6 likes