Ja en een echte “daffie” stijgt snel in waarde.
Ik zie wachtlijsten ontstaan.
Met zijn snelheid is die lijst zo weggewerkt
Die teal kleur blijft mijn favoriet…echt prachtig!
Blijft een mooie
Hier ook de sbgw binnen! Mooie maat en wat een klasse, zo’n elegance collection model!
Wow wat een beauty…heel bijzonder!
Mooie foto’s. Ik zou zelf nog wel twijfelen tussen deze die jij hebt, en deze die te koop staat in het blauwe deel. Hier is de 24h wat minder prominent. En aangezien je die toch vrijwel nooit echt nodig hebt, is hij iets op de achtergrond misschien beter:
Maar het is een wat minder stoere kast, en hij heeft geen lume. Ik weet nog niet welke van de twee ik zou kiezen. Gelukkig hoef ik de keuze niet te maken, want ik hoef geen GMT, maar toch, als…
Ik heb de mijne net verkocht!
Dank je. En ik had deze idd gezien. Maar vind mijn versie met de GMT (Explorer) bezel juist erg geslaagd als sportieve GS. Plus mijn GS is 1 maand oud en in mint staat…is mij veel waard.
Ik heb ze beide overwogen toen ik mijn SBGN005 kocht. Die is net toch geworden doordat hij een andere kast heeft dan mijn Snowflake. De gepolijste delen aan de bovenzijde geeft ook een mooi effect. De GMT wijzer met lume vind ik ook mooier dan de wat simpele van deze. Deze heeft dan wel weer een mooiere secondewijzer. Keuzes…
Mooi deze!
De sbgn003/5 is net wat sportiever vind ik, het is maar wat je zoekt. Ik zie de kast van de 013 liever bij de snowflake of de kleinere sbgx261. Een GMT mag wel wat meer uitgesproken zijn.
Uiteindelijk dan ook verkocht gekregen, je sbgw? Komt er iets in de plaats?
Het zou eigenlijk niet, maar ik heb alweer iets nieuws gezien inderdaad… Misschien dat ik nog een andere in de verkoop doe dan. Om toch per saldo weer op eentje minder uit te komen.
Afbouwen is niet evident, ben er zelf geen krak in
Ik ga vanavond eens de Zenith Elite en de SBGW naast elkaar leggen, maar de GS lijkt mij onklopbaar als dresswatch. Wat een knaller!
Prachtige GS
Ik ben benieuwd wat de winnaar wordt
Vergelijk je met de Zenith ultra thin die je van mij hebt gekocht? De sbgw is zeker meer bling, heeft een mooiere kast en een mooi box-saffierglas. Maar de zenith is een stuk dunner, en heeft ook een heel mooi uurwerk, indices en wijzers. Als ik een van beide nu terug van je zou overnemen, dan zou het de Zenith zijn. Maar ze zijn beide weggegaan, en niet om teruggehaald te worden
ps om misverstanden te voorkomen, het is niet mijn sbgw231 die @illewoare heeft overgenomen, ik heb er toevallig tegelijkertijd ook eentje verkocht
Ja, er is voor beide wat te zeggen. Ik zal misschien eens een fotoshoot houden
Voor alle duidelijkheid van mijn kant: ze blijven alletwee naast elkaar, ze verschillen te veel om echt in de weg te zitten. Maar ik ben benieuwd of er een favoriet uit zal komen
Inderdaad prachtig model! Ook met een wat meer in het oog springende wijzerplaat zoals de onlangs aangekondigde US LEs en de aanstaande EU LE(s?) met dezelfde kast en uurwerk.