Beide mooi! Qua formaat lijkt - op basis van de foto - de SBGW passender.
Klopt wel voor zijn stijl. Vooral de dikte maakt de sbga wel wat aanweziger. Met zijn 40mm diameter en 48 lug to lug is’t een mooie allrounder en een stukje sportiever.
De sbgw is ook in zijn geheel wat meer afgerond en daardoor wat meer “vintage”. Het saffier is boller, de wijzerplaat zou ook wat domed zijn, de tip van de wijzers wat geplooid. Allemaal subtiele details, heel mooi
Maar die GS wijzers zijn niet te kloppen bij de SBGA en dan die spring drive precisie en sweep.
Kan me hier geheel in vinden. Dus dan is er slechts één optie - lekker allebei houden!
Mooi Tom!
Als het een beetje mee wil zitten, ik bijna.
Vertel eens Jaco ……
Hij heeft vanalles te koop staan
Wel weer goed hoor! Deze had ik al eerder. Is en blijft een heel fijn horloge.
Net terug van Jaap @SuperC met de nieuwe aanwinst .
Wat een heerlijk licht horloge die snowflake
Effe een snel kiekje bij slecht licht
Dank je Jaap voor weer een fijne deal !
Ik mag hier weer meedoen

Prachtig en vederlicht!
Tsja, ik ga de huid nog niet verkopen voor ik zeker weet dat het één ander echt rond te breien is.
Laten we het zo zeggen, ik heb wat opties, na ongeveer een half jaar min of meer bewust zonder GS rondrauzen en idioot flipperwerk.
Erg mooie aanwinst Dirk!
Mooi man!
Zit me af te vragen waarom ik toch mijn Snowflake weg gedaan heb?
Get your pitchforks out… GS op tropic
Komt niet goed tot zijn recht op de foto’s maar ziet er eigenlijk best goed uit irl…
Was een probeersel omdat ik al langer met het idee speelde om de GS eens van rubber bandje te voorzien om deze ook wat meer casual te dragen
Hij kan het hebben denk ik maar keuze van bandje gaat belangrijk zijn