Laat je Grand Seiko zien VI

Prachtig deze!

1 like

Toch nog best verkikkerd op deze double logo snowflake. Ik vind het donkere titanium mooi.

Maar het meeste blijft me de glijdende spring drive secondenwijzer trekken.

16 likes

Sorry for spamming…

18 likes

Geeft niets! Dit is waarlijk een mooie verschijning.

1 like

Not 100% my cup of tea but what a beauty it is.

10 likes

Spam maar voort :ok_hand:

1 like

Lang gewacht en stil gezwegen, nooit gedacht en toch gekregen: de “US-only” modellen straks eindelijk ook hier te krijgen?! Screenshots zijn van NL website van GS.

Wellicht is het hier geen nieuws en reeds genoemd, maar voor mij is het (aangenaam) nieuws.

10 likes

Is al paar keer voorbijgekomen, maar verdient herhaling. Inderdaad goed nieuws! :+1:t2:

2 likes

Geinig - heeft ie ook een naam gekregen?

Edit - vergeten mijn dosis dagelijks nieuws tot me te nemen… SBGY008

Oeeiiii… dat goud geld logo doet afbreuk aan het horloge.

Is dat echt zo?
Dat gouden loge in combinatie met die geblauwde wijzer maakt dit horloge nu net af.

22 likes

Is dit hetzelfde type? Want hier is er niks mis mee en neem ik mijn woorden terug :sweat_smile: ziet het er op de renders wat vertekend uit. Want vind daar die gele kleur echt niet mooi

2 likes

Troost je als ik Grand seiko’s zou kopen op basis van de renders, had ik ze de afgelopen jaren denk ik allemaal overgeslagen.

Grand Seiko doet heel veel, heel goed. Maar hun horloges promoten/verkopen op basis van renders is ronduit slecht.

Vergelijk:

Of dit.

Dit:

Of dit:

Laat staan dat je de meer “gekleurde” en “bewerkte” wijzerplaten hebt.

14 likes

Haha jeetje wat een verschil! Dat ze überhaupt nog horloges verkopen aan de hand van renders… beide overigens prachtig! De horloges dan hè… niet de renders…

2 likes

Voor mij wel. Prachtig. Gewoon prachtig.

Mag ik hier ook King Seiko posten, mensen?

2 likes

Modern of vintage? Het vintage topic staat open voor KS dus voel jezelf meer dan welkom daar!

Ik knal hem er ook wel eens in

18 likes

Modern. Vandaar. Dat mag niet in vintage, all is hij het origineel akelig trouw gebleven.

Kijk. :+1::+1::grin: Blijkt trouwens een enorme bandenslet te zijn.

4 likes

Oeh, die band ook. Wat voor band is dat?

Custom gemaakt door Hoasa

1 like