Laat je Grand Seiko zien VI

Dat went snel, die 37mm kast is echt een perfecte maat imho :star_struck:
Mooie modellen, maar de originele SBGW231 vind ik nog steeds de mooiste en ook veruit de meest tijdloze versie. De andere zouden hier sneller vervelen denk ik.

4 likes

Ftfy

2 likes

Omdat die usa dingen nog niet gelukt zijn😩

1 like

Zwijg me ervan! Dat model spookt al weken door mijn hoofd en voorlopig niemand die 'm wil laten gaan :see_no_evil:

2 likes

Helemaal mee eens dus zou denk ik dan ook voor dat model gaan…

Die jij hebt is wat mij betreft nog meer van alle markten thuis en zou voor mij qua maat veel beter zijn.

1 like

Klopt ook weer, zeker met jouw polsen.

Een plaatje van eerder deze maand kan niet ontbreken :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Topper :heart_eyes:

1 like

Mooier…

12 likes

Omdat het gemak van Quartz heel snel went.

Grab & go. Van dresser tot diver.

Denk dat een handopwinder die je eerst moet goed zetten het dan aflegt.

1 like

Klopt ergens… maar als er geen date op zit, is’t toch snel ingesteld. Zeker als er een quartz naast ligt in de kist :wink:

Valt allemaal wel mee toch?
Moet het niet overdrijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo’n GMT is pas ruk om die weer na een poosje gelijk te zetten.

18 likes

:roll_eyes: :joy:

Eens, als het tegenzit ook wel een seconde of wat.

Ik heb de 231 ook gepast in mijn vergelijking met de sbgk. Toch toonde de 231 bij mij ook best klein op de pols.

De 2mm extra van de sbgk en de plattere kast(vorm) doen voor mij substantieel meer op de pols.

2 likes

Datum :wink:

Draait je helemaal suf

1 like

O ja, natuurlijk. Had ik geen erg in.

Het hangt wat van je polsen af dus… past perfect bij mijn 17cm pols alleszins. Jij bent wat beter voorzien dacht ik :sweat_smile:

1 like

Ja, 20cm, dus dat maakt wel verschil.

1 like

Verschrikkelijk die bandjes op deze edities. Denken ze 100 euro te besparen op een alligatorband? Of is dit een mislukte poging tot hippe sportiviteit?

Ik denk het laatste vanwege Europese bemoeienis.
Het is niet des GS om af te wijken van een goede alligator band.
Maar goed. Dit model kan vele bandjes hebben en ik hou wel van de casual look met een ander type band. Ook met de sbgw231 kan je prima variƫren.

Maar dit bruin op bruin krijgt een onvoldoende van mij.

4 likes

38 likes