Op een brushed band… Close!
Brushed band en glimmende lugs?
Nee dat kan echt niet
Vintage GS is een andere categorie.
Oei, verkeerd gezien. Dan ook maar even die vreselijk glimmende kast brushen, sorry!
Ik vind m ijzig cool.
Fuk Tiffany hype. Ik vind dit veel vetter.
Ik vrees dat (mij) dat stierlijk zou gaan vervelen dat kleurtje na een tijdje. Doe toch maar gewoon een zwarte voor mij.
Hij is net als de White Birch volgens mij erg moeilijk te fotograferen inderdaad. Dus bij een slechte fotograaf kan hij er zelfs slecht uit zien, terwijl ik mij dat niet kan voorstellen in het echt. De mensen die hem hebben gezien vinden hem indrukwekkender dan de White Birch…
Ik ga zelf voor de White Birch, maar als ik een blauwe GS zou zoeken zou dit zeker mijn nummer 1 zijn.
Ik heb ze gezien. Voor mij ligt het er qua plaat letterlijk en figuurlijk te dik op.
Faux Tiffany
Vind ik dus ook.
Ik denk dat mij nog steeds de Japan Seasons collectie het meest kan bekoren…(minus de Summer editie)
Die vond ik in het echt vrij “hard” , iets wat ik vanaf de foto’s niet had durven zeggen.
Voor een tijdje. Maar deze is niet tijdloos voor mij. Gaat op den duur toch vervelen denk ik
Je hoeveelste GS is dat?
Die heeft dan ook geen uitgesproken blauwe plaat.
Nog steeds drie. En waarschijnlijk blijft het daarbij. Gewoon rust in de tent, en helemaal happy met dit trio.
Prachtig Trio!
Ik vind deze persoonlijk niet zo bijzonder. Blijft echt fors en nog met het ‘oude’ hi-beat uurwerk. Voor lichtblauw zou ik dan zelf eerder voor een SBGA407 of een SBGY007 gaan.
Het is allemaal ijsblauw. Het is natuurlijk maar net wat je mooi vindt De skyflake heeft de PR meter, die velen niet kunnen waarderen (is ook dik in die elegance kast, hoor). De sbgy007 is ook wel erg mooi, maar wel een GS van andere klasse en minder herkenbaar met die kastvorm vind ik.
Vervelen? Daarvoor heb je toch meerdere horloges
Zwarte GS mhwa. In ieder geval vind ik de wijzers bij lichte kleur wijzerplaat nog altijd het mooiste.