Laat je Grand Seiko zien VI

Gefeliciteerd!
Gaaf ding.

1 like

Dank je :star_struck:

Voor mij een beetje een ‘out of the box’ aankoop maar hij is wel echt geweldig :ok_hand:t2:

2 likes

Dank je Erik,

Eens kijken wat dit met me gaat doen, heel andere horloge voor mij maar was wel echt overtuigd toen ik hem omdeed :ok_hand:t2:

1 like

Nice Luuk :sunglasses:

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd.

1 like

Dank je Roy, beetje ‘out of the box’ gedacht dus eens kijken wat deze gaat doen :sweat_smile:

1 like

Dank je :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Vandaag op eerste kerstdag de blauwe sbga105 weer eens om de pols.

23 likes

Prachtig Luuk
Dat is een mooie inruiler op de Zenith tzt :joy::joy:

1 like

Dank je Arthur :+1:t2:

Haha wie weet, we gaan eens kijken wat deze gaat doen maar het is wel een toppertje :heart_eyes:

Zeker en deze redt het zeker tot het nieuwe jaar :joy::joy::joy:

1 like

Dat mag je wel aannemen :joy::joy:

Het is nog een week dan hè?

Denk zeggut effe… :joy::stuck_out_tongue:

2 likes

Daarom geef ik geen zekerheid en houdt ik het bij ‘aannemen’ :joy::joy:

1 like

Hmmmm :pancakes:

16 likes

Ja hij is ook geweldig! Dit was de eerste Grand Seiko waar ik verliefd op werd :smiling_face_with_three_hearts: Ik vond hem op foto’s niet eens interessant eerst en toen ze hem erbij haalde zei ik al “is niks voor mij” en toen deed ze hem om bij me…… “wauwww” was het enige dat ik kon zeggen :smile: En toen begon de Grand Seiko interesse! Geniet er van!

2 likes

Schitterend! Ik vind die elegance kasten echt geweldig, ongeziene klasse :ok_hand:

Nog eens die van mij :blush: fijne kerst!

30 likes

Nogmaals dank en heb al meerdere GS’en gehad maar dit is toch wel de mooiste en apartste van allemaal…wel mijn eerste springdrive :blush:

We gaan ervan genieten :muscle:t2:

3 likes

Jasper, helemaal eens, de kasten zijn geweldig en voor mij is het een sportief/sjiek horloge en niet echt klassiek. Dit maakt het voor mij draagbaar en in deze kleur lekker apart :joy::+1:t2:

Fijne dagen en ook nog een foto van die van mij…

Moet alleen nog eens goed kijken welke band er mooi op staat dat ik kan afwisselen

17 likes

Klopt, je hebt het vintage kantje met het bolle saffier en ook de afmetingen zijn niet dressy. Toen ik hem om deed was ik direct verkocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

Top die blauwe plaat ook! De skyflake hadden ze net niet toen ik de mijne gekocht heb, anders ging ik het moeilijk gehad hebben om te kiezen :wink:

1 like