Gefeliciteerd!
Gaaf ding.
Dank je
Voor mij een beetje een ‘out of the box’ aankoop maar hij is wel echt geweldig
Dank je Erik,
Eens kijken wat dit met me gaat doen, heel andere horloge voor mij maar was wel echt overtuigd toen ik hem omdeed
Nice Luuk
Prachtig. Gefeliciteerd.
Dank je Roy, beetje ‘out of the box’ gedacht dus eens kijken wat deze gaat doen
Dank je
Prachtig Luuk
Dat is een mooie inruiler op de Zenith tzt
Dank je Arthur
Haha wie weet, we gaan eens kijken wat deze gaat doen maar het is wel een toppertje
Zeker en deze redt het zeker tot het nieuwe jaar
Dat mag je wel aannemen
Het is nog een week dan hè?
Denk zeggut effe…
Daarom geef ik geen zekerheid en houdt ik het bij ‘aannemen’
Ja hij is ook geweldig! Dit was de eerste Grand Seiko waar ik verliefd op werd Ik vond hem op foto’s niet eens interessant eerst en toen ze hem erbij haalde zei ik al “is niks voor mij” en toen deed ze hem om bij me…… “wauwww” was het enige dat ik kon zeggen
En toen begon de Grand Seiko interesse! Geniet er van!
Schitterend! Ik vind die elegance kasten echt geweldig, ongeziene klasse
Nog eens die van mij fijne kerst!
Nogmaals dank en heb al meerdere GS’en gehad maar dit is toch wel de mooiste en apartste van allemaal…wel mijn eerste springdrive
We gaan ervan genieten
Jasper, helemaal eens, de kasten zijn geweldig en voor mij is het een sportief/sjiek horloge en niet echt klassiek. Dit maakt het voor mij draagbaar en in deze kleur lekker apart
Fijne dagen en ook nog een foto van die van mij…
Moet alleen nog eens goed kijken welke band er mooi op staat dat ik kan afwisselen
Klopt, je hebt het vintage kantje met het bolle saffier en ook de afmetingen zijn niet dressy. Toen ik hem om deed was ik direct verkocht
Top die blauwe plaat ook! De skyflake hadden ze net niet toen ik de mijne gekocht heb, anders ging ik het moeilijk gehad hebben om te kiezen