Even off-topic, had je nog last van reis restricties?
Je moet gevaccineerd of genezen zijn meen ik. En boven de 15 moet je maximaal 48uur voordat je denemarken binnenkomt negatief getest zijn met een officiele sneltest.
Bij de grens stond wel 30min file. Daar hadden ze twee drempels op de weg gelegd (stapvoets er overheen, vandaar de file) en er werden aselect wat auto’s uitgehaald voor controle. Wij werden doorgewuifd.
Wel wat vreemd om binnen Schengen zo’n ouderwets gesloten grens te zien.
Maar belangrijker: geen GS in Arhus dus!
Thanks! Was ook een reis naar Noorwegen aan het plannen maar krijg niet echt hoogte van hoe en wat qua reizen…
Haha, ik heb met je te doen…
Is er hier iemand met de SBGH273?
De 4-seasons versie dus?
En kan iemand mij uitleggen waarom ik dit horloge niet zou moeten kopen in 2022? 
Foto credits Monochrome.
Dat gaat mij ieder geval niet lukken. Tenzij het nog in 2021 lukt.
Wristcandy. Run!
Oh nee, is de witte. 
Kan niemand je uitleggen denk ik want is gewoon een prachtig horloge 

Heb deze zelf ook omgehad en twijfel ook nog steeds 

Succes met de keuze 
Het enige dat ik kan bedenken is dat de 039 nóg iets mooier is. Dat is dan ook de enige reden dat ik hem niet heb
Grand Seiko, donkerblauw, met een beetje goud, is helaas onweerstaanbaar 
Mmm. Op jouw foto’s lijkt het blauw wat flets.
Schijn bedriegt of was dat in de winkel ook zo?
Ja dat lijkt zo in dat licht van een winkel, ik vind hem echt mooi diep blauw eerlijk gezegd…
Zoals gezegd kunstlicht is niet echt voordelig 

Hij is zeker dieper blauw dan dat, die plaat is echt prachtig. De kast is ook super en het saffier zonder bezel is iets bijzonders.
Minpunten: de band is vrij breed, zeker qua aanzet (ik dacht 22mm?) en omdat het geheel van staal is, voelt hij wel zwaar. Ik ben meer voor de titanium varianten en het feit dat die spring drive zijn maakt het af imho 
Maar nu ze verkrijgbaar zijn in europa, zijn ze vast wel eens te passen! Laat je overtuigen zou ik zeggen 
@koetsjh heeft daar vast een mening over.
Verder wel oké horloge. 
Bandaanzet is trouwens 21mm.
Valt best mee dan, hij leek me breder. Bedankt voor de correctie
Hoe breed is de sluiting?
Heeft @koetsjh ‘m nog?
Wat vond je de plus- en minpunten?
En wat denk jij @vierport, is dit ‘m voor mij?
Of is er nog een betere 40mm blauwe GS, liefst met 62GS kast?
Wijzerplaat kleur is top!
Maar kwarts denk ik?
De vorm van de uurmarkers op 6/9/12 vind ik hier iets minder mooi.
En de 62GS kast vind ik specialer denk ik.
alle vier van de seasons editie zijn eigenlijk super vet, de 62gs kast is echt heel erg mooi gemaakt en ligt prettig om de pols. Heb je er al eens een in het eggie gezien? foto’s vertekenen echt enorm.
Nee helaas nog niet. Door de lock down in NL nu ook wat lastiger geworden.