Weet ik.
Ik maakte gretig gebruik van jouw logica.
Ah
Nee nog geen gs, maar ben wel aan het rond kijken
Een mooie quartz voor naast de andere lijkt me wel wat maar goed keuze genoeg
Ik kwam voor de zwarte en blauwe als optie…
De zwarte met de matte plaat is wel aardig maar de blauwe knalt meteen een stuk meer , erg mooi totaal plaatje.
Ik wilde ook graag zien wat het verschil is bij de quartz serie tussen de 3300/2700/2200 prijsklasse.
De gmt automaat, vind ik mooi maar net te hoog … de quartz versie vind ook mooi maar op mijn pols net te klein.
Een tijdje terug heb ik deze springdrive overwogen en wilde het ook zeker even op de pols zien … yep 100% goedgekeurd maar goed, niet goedkoop en eigenlijk ook niet de bedoeling …
Al met al … nog even de laatste foto …
De quartz naast de springdrive …
zelfde kast en op een afstandje de zelfde uitstraling …
Nee zonder gekheid ik zie de verschillen ook de springdrive limited versie is mooier maar €4900,- meer mooier

Ik ben er nog niet uit (wil nog wat opties aflopen) maar de SBGP005 staat genoteerd
Heerlijk zo’n beetje GS shoppen op een regenachtige dag…lekker passen en staren naar al die pracht Benieuwd waar je uit gaat komen…
Klopt… blijft gevaarlijk omdat er soms wat snel iets aan de vingers blijft plakken maar ik ben ook benieuwd … ik laat het even bezinken
Bij mij was het continue stuivertje wisselen. De zenith loopt nu iets uit, maar met 48 tegen 52 procent kan het nog alle kanten op. Had zelf gedacht dat de GS m makkelijk zou winnen. Zo zie je maar hoe persoonlijk smaak is…
De GS9 Club USA 2022 Limited Edition SBGY023 werd vandaag voorgesteld.
299 exemplaren zijn beschikbaar (enkel voor GS9 club usa leden) voor 8500$.
Hoe lang zal het duren vooraleer er een GS9 Europe limited komt?
Wow, erg mooi
Wat mij betreft win je wel de mooiste GS op HF verkiezing
Yep, #metoo.
Tijdje geleden hier een soortgelijk verhaal neergeplemd, en na veel passen uitgekomen op de SBGV223. Ik ging voor 99% voor de 207, vanwege de band en kast, maar om de pols werd dat echt een ander verhaal.
Toen kwam er ineens een Omega AT om de hoek kijken die je nergens kunt passen.
Gaat nou tussen die twee : oudere Omega 2518.50 of een vrijwel nieuwe SBGV223.
Ben er nog niet uit (geen haast, en ben geen flipperaar).
Tsja ik vind het niet veel, deze SBGY023. Met name door de afwijkende minute track net als de OG SBGY003.
En de ontbrekende logica in de nummering van al deze LEs… De SBGY021 en SBGY025 zijn twee (van de drie) recente LEs in Thailand, en daar zit deze SBGY023 U.S. LE dan weer tussenin.
Hij is wel errug geslaagd.
Al is dat zo voor zo’n beetje elke model met deze kast.
NA, de SBGW 231. Het originele, zwarte bandje heb ik er meteen afgehaald, daar werd ik niet enthousiast van. Van de rest van het horloge gelukkig wel.
NB. Voor @FransT en @anon98360732EV: in het blauwe gedeelte staat nog een SBGV223 die ik niet meer draag omdat ik de stalen band niet prettig vind. Er zit geen rek in de band, wel in de prijs. Iets voor jullie?
Daar heb ik ook last van… ik vind de buitenste ring hier wel wat hebben, het vult de wijzerplaat meer. Mooie editie, al is het weer een beetje kleurloos.
Dat vind ik juist wel wat hebben.
Wellicht pikken ze het nummer op het moment van het idee.
Is 19.49 uur de atoomkloktijd want het lijkt op je foto 19.47.35 te zijn, of is de foto niet van dat moment?