Heel mooi. Maar waarom nu alweer weg? Deze scoort zeker twee sterren op mijn verfoeide verzamelaarswaardeschaal. Limited, dubbel logo Maar vooral gewoon heel erg mooi met de combi van witte Iwate wijzerplaat en gouden accenten.
Ik wil een Cartier Santos dus moet er wat ruimte gemaakt worden. De 039 vind ik nog mooier dan deze, dus was de keuze redelijk snel gemaakt.
Al zou ik het niet erg vinden als hij niet verkocht wordt en ik over een paar maanden heelmaal geen Cartier meer wil
Volgens mij is het zelfs het allerlaatste dubbel logo model.
GS BoR band voor op mijn SBGW231 gekocht. Past goed en natuurlijk wat sportiever dan op leer. Blij mee!
Mooi! Past heel goed bij de 231 vind ik. Ik had deze combi ook, maar heb hem verkocht. Ik had achteraf gezien toen de BoR band moeten houden Dan had ik hem op mijn 253 kunnen zetten.
Ja echt een mooie combi zo, altijd even afwachten of het uitkomt met het op maat maken maar ook dat viel precies goed in dit geval.
Absoluut. Ik vind dat altijd en schitterende combi!
In de top-50 verkiezing gaan voorlopig in mijn top-10 de Zenith en de Grand Seiko aan kop. Beide time only no date horloges. Opvallend. Maar er kan er maar eentje winnen.
Opvallendā¦Toevallig. Hmm
De strijd tussen mijn GS en Zenith lijkt voor wat HorlogeForum betreft gewonnen te gaan worden door de Zenith met 50 tegen 40 stemmen.
Proletenā¦
Cultuurbarbaren!
De jouwe staat in jouw poll wel op kop. En nog een paar andere. Dus er komen sowieso een paar GS in de top-50. You win some you loose some. En de eindwinnaar wordt natuurlijk weer een AP, Patek, Lange of Vacheron. Zoals altijd een veilige mainstream keuze.
Uiteraard. En niet meer dan logisch idd. Sowieso imo niet mogelijk om slechts 1 als absolute winnaar aan te merken. Ik zou eerder denken aan een Top 10.
Parels voor de zwijnen!
Sorry voor het pluggen maar ik snap niet dat deze nog niet weg is. BLACK FRIDAY Sale
Er komt vast een top-10, want hij gaat een poll van 50 maken begreep ik. Dus we gaan zien hoeveel en hoe hoog GS eindigen.
Veilig? Mainstream?
Gewoon beter.
Was niet geheel duidelijk, maar ik doelde specifiek op :
Weet ik.
Ik maakte gretig gebruik van jouw logica.