Laat je Grand Seiko zien VII

Zeker beide mooi maar nu is natuurlijk vooral de vraag waar je voor gegaan bent. :smiley:

1 like

Ik wilde hier het topic niet vervuilen :grimacing::+1:
Iwc mark xx en voor mijn vrouw de 36mm versie

10 likes

Van harte met je of-topic aanwinsten!!

2 likes

SBGY013 of een andere SBGY naar keuze met dezelfde bracelet erbij…

9 likes

Bedankt voor de tip. Ik ga even speuren.

Ik kan aan eentje geraken via Solojapan (reken catalogusprijs + import helaas), iemand die ik er blij mee kan maken? Het is me net wat te pittig van bedrag… :sweat_smile:

3 likes

Voor de twijfelaars… schitterend model wel (met een andere band weliswaar):

6 likes

Wat is er mis met de band van deze? Toch een mooie donkerblauwe alligator? Beter dan die weinig zeggende antraciet leren band van de versie met grijszilveren plaat toch?

Met de blauwe alligator niets. Maar de gele stiksels vind ik teveel van het goeie. Het doet afbreuk aan de subtiele accenten die de rest van het horloge heeft, ik vind het wat goedkoop. Het is maar een strap natuurlijk :slight_smile:

3 likes

Mee eens. Blauw op blauw vind ik sowieso meestal niet geweldig, maar die gele stiksels doen het echt niet.

2 likes

Is toch 8200? Zijn de importkosten dan zo heftig dat je er van afziet?

Afgelopen donderdag viel GS in de prijzen met hun Kodo. (Oké, er waren 20 winnaars :joy:) https://www.gphg.org/horlogerie/en/prize-list-22

Hier links de ontwerper van het uurwerk:

6 likes

De 027 kost 9200, dus ik vermoed de 017 ook. De reguliere collectie SBGY007 kost 8600 euro. Met import komt het dus op 11500… :thinking:

1 like

Oei. Nu snap ik je. :sweat_smile:. Dat is inderdaad serieus geld

1 like

Een mens begint al eens te denken :wink:

8200 is een prijs waarvoor ik deze SBGY’s wel zou overwegen, zeker als’t van die beperkte runs zijn. Maar van de meerprijs zou ik al een mooie 9F kunnen kopen.

Ik heb mijn naam genoteerd voor de 029 bij de AD hier als er eentje binnenkomt. Daar kan ik eens vrijblijvend passen en kijken of ik hem zeker mooi vind. Dat voelt toch wat aangenamer :slight_smile:

3 likes

Plaatje voor de sfeer

Lazy saterday

10 likes

Tsja, deze combi, daar vind ik dan wel wat van. Met name dat 'ie serieus geslaagd is. :slight_smile:

2 likes

Doen ze niet onaardig.

En hoewel off-topic, want geen GS, vind ik dan die Van Cleef Heures Florales… oeh! Wat ontzettend knap is dat ook gemaakt.

1 like

Nice

1 like

Herfst! Past perfect met z’n kleurenpallet. Wát een pracht van een horloge, maar ik bewonder het meer dan dat het me grijpt; terwijl ik twee jaar op het juiste moment heb gewacht om toe te slaan en erover heb gefantaseerd :pensive:

Zou zomaar eens toch binnenkort naar een nieuw baasje op zoek kunnen gaan :sleepy:

19 likes