Laat je Grand Seiko zien VII

Mooi! Gefeliciteerd! Mooie foto ook. Die ken ik ergens van. :wink:

3 likes

Mooie keuze!

1 like

Het is dan ook een ex van jou, dus de foto is iig correct :wink:

1 like

Absoluut, no problemo hoor. :+1:

1 like

Prachtig. Je kiest meteen 1 van de mooiste!

1 like

14 likes

Ik doe hem niet vaak af, maar tijdens het sleutelen hangt ie hier prima.

14 likes

Prachtig!

2 likes

lekker man prachtig :ok_hand:

2 likes

En wat voor een. Prachtige GMT. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

2 likes

Deze sport GS lag op mij te wachten bij thuiskomst, eerste indruk is :ok_hand: maar morgen bij daglicht nog maar eens goed bekijken.

Heb alleen niet de juiste schroevendraaier om de band op maat te maken, iemand een idee welke ik hier voor nodig heb?

Zodra ik hem op maat heb zal ik eens wat betere foto’s en een NA maken, ook in vergelijking met zijn voorganger de SBGN005.

9 likes

Gaaf! Ik ben heel benieuwd naar de lume op de wijzers. Het lijkt alsof daar nu wat meer op zit. De oude versie heeft volgens mij dezelfde hoeveelheid lume als de sbgx089, en dat is behoorlijk zwak te noemen.

Gaaf dat deze gewoon ook 200m wr is!

2 likes

Tja, ligt eraan wat je gaat doen. maar de Rikka zou mijn persoonlijke voorkeur hebben boven de snowflake :grin: Die zwarte plaat zie er iets exclusiever en luxer uit :sunglasses:

3 likes

Ik gebruik de ‘rood’ van dat zwitserse gereedschapmerk.

En las ik laatst dat de 3 piece een andere maat nodig hebben dan de 5 piece?

1 like

Dat zou kunnen, heb in ieder geval geen schroevendraaier die goed past, zie dat rood 1,2mm is. Ga eens kijken! Thanks!

1 like

Toch staat die hoogte hem ook erg goed!

1 like

Veel leukere hobby dan horloges :relieved:

3 likes

Groen :wink:

1.2mm/Rood voor de 3-piece inderdaad. De 5-piece doet het goed met 1.4/grijs

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Laat je Grand Seiko zien VII (Deel 5).