Niet voor mij helaas
De SBGR261 zou je nog goed staan denk ik! Iets minder dressy door de creme plaat en date, maar wel minder duur en dik dan de GMT.
Misschien staat Jaap wel open voor suggesties, hij heeft al eventjes eentje staan. Zoveel duurder dan een SBGW is hij niet
Zou tzt een optie zijn maar is wel een 37mm…en m’n huidige 38mm Oris is al op het randje.
Oh wacht ik zie nu die is 39mm
Tip: bij van Hell nieuw voor een zeer scherpe prijs.
39,5 zelfs! En de mooiere platte GS wijzers met als kers op de taart een geblauwde secondenwijzer. Geen idee waarom die niet meer geliefd is eigenlijk…
Nog beter! Die hele sale is spijtig omdat de dealer verdwijnt, maar het zijn ongezien goeie koopjes.
De sbgw kast is verfijnder en meer in balans door afwezigheid van datum. Ik zou ook eerder de sbgw231 verkiezen.
Gaat van Hell ermee stoppen, of enkel als GS AD?
Zou het jammer vinden, kom er ook graag namelijk.
Ik had eigenlijk verwacht dat de laatste 8 sneller verkocht zouden zijn en wat is het jammer dat er geen duiker bij zit.
Heb onlangs deze nieuwe “Ushio” gepast maar dit was de enige GS duiker die ze hadden en kon dus niet echt vergelijken.
SLGA015
Hier is die weer eens, de Rikka is toch een hele mooie blijf ik vinden .
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de GS skyflake, wat vinden jullie van deze GS. Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Prachtig! Vergeet alleen de datum niet goed te zetten Fer
De Skyflake is een hit or miss. Moet je echt zelf op de pols ervaren naar mijn idee.
Mijn mening. Hij gaat de Rikka niet overtreffen:)
Oudere foto, op dit moment nog even de Breitling om de pols. Moet toch even de cosc checken over een week. Dit omdat ik normaal praktisch iedere dag wissel van horloge
Wow wow wow!!! Wat een prachtig ding
Grand Seiko is het toetje dat je neemt na een uitstekend diner, omdat je het lekker wilt afsluiten.
Eenmaal een hap uit je toetje schieten dopamine door je hersenen. De textuur, reuk, smaak, kleur…alles is perfect. Zo perfect zelfs dat je de wagyu 5a steak die je net hebt gehad op de achtergrond verdwijnt. Dit toetje blijft bij je en vergeet je niet meer.
Dat is Grand Seiko.
Snap ik, de kast is een stukje eleganter om de pols. Alleen was ik zelf rap uitgekeken op de wijzers, die vangen het licht niet zo mooi als de SBGR. De blekere wijzerplaat vind ik dan wel weer mooier.
@daffie heeft wat grotere polsen en heeft geen grote collectie, dus dan is er voor een automaat met date in groter formaat wel wat te zeggen imho
Enkel als GS AD, vandaar de uitverkoop had ik begrepen. Correct me if i’m wrong natuurlijk!
On top of de SBGA229, of alweer in plaats van?
Nope, zeker on top! Die duikert is fantastisch!
Vooruit, nog een like voor je dauphine wijzers.
Hah dat was snel beslist! En ik maar denken dat je aan het afbouwen was
Mooie keuze hoe dan ook! Dress met een casual kantje. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
HF koopt die hele zaak leeg