Daar ga je geen spijt van krijgen! Gefeliciteerd!
De mijne (SBGM221G) heeft dezelfde kleur wijzerplaat en is echt een topper.
Daar ga je geen spijt van krijgen! Gefeliciteerd!
De mijne (SBGM221G) heeft dezelfde kleur wijzerplaat en is echt een topper.
Wow! Gave band ook!
Dank je. Die heb ik samen met het horloge overgenomen. Is van ABP Paris.
En deze week een bijpassende GS-gesp over kunnen nemen via HF. De donkerbruine croco OEM-band is overigens ook erg mooi maar zelf vind ik een iets lichtere band mooier staan bij het horloge.
Ook een hele mooie! Met al dat elegance collection geweld hier krijg ik er ook weer zin in. Vlug nog een avondwissel dan maar
foto laat te wensen over in dit avondlicht…
Die vind ik zo gaaf. Mocht je die ooit zat worden… (niet dit jaar meer graag ).
Ha, lekker man!
Ik zal het in mijn achterhoofd houden! Maar ik zie het sowieso niet direct gebeuren
Heel mooi!
Wat zegt dat, als je vergelijkt met een SBGW231? Ik heb de automaat nog nooit gepast, vandaar mijn nieuwsgierigheid
Ze lijken erg op elkaar. Deze heeft natuurlijk een datum. Een voor- en een nadeel. De maat vind ik echter toch beter. Precies goed voor een horloge als dit.
Akkoord. De 40,5 spring drive was dan alweer net aan de grote kant, dus dit is de mooie middenmaat. Geniet ervan! Zo’n late zomeravond is ideaal om wat te spelen met het avondlicht
Wat vind je van de wijzers vs de 231?
De ‘vouw’ in het midden van de wijzers van de 231 is wel mooi(er), maar het verschil is klein en valt alleen op als je er heel specifiek van heel dichtbij naar kijkt.
Ik vind deze vlakke wijzers juist veel mooier dan de gevouwen wijzers van de 231.
Opzichzelf vind ik de vlakke wijzers ook mooier maar in het design van de 231 klopt het gewoon. Ik zweef dus een beetje in het midden
Wil ik deze wel.
100% mee eens. Niet dat ze niet mooi zijn, maar die vlakke wijzers vangen het licht veel mooier, terwijl die gevouwen wijzers bij momenten dof kunnen tonen. En lichtspel is net waarvoor je een GS koopt mijns inziens