Kast: 34 mm !
No date en cleane dial.
Is dit een nieuwe? Gaaf!
Ik wilde altijd dat GS wat kleinere horloges zou maken, maar dit is mij denk ik dan weer iets te klein. Hoe dik is deze? (En heb je een referentie nummer?)
SBGX353
10,7 mm dik
Quartz: 9F61
Beschikbaar vanaf december.
Vet!
Heel erg vet!
Nog vetter!
Ahh… jammer…
2,5mm van top tot teen, erg mooi en prettig naar mijn smaak
Gaaf, waar heb je deze gevonden?
Edit: gevonden
Voor mij het mooiste model
Het komt zeker met een andere finish terug dan je het binnen gestuurd hebt
Weet dat Seiko nederland enkel light polish doen. Wat lichte swirls en krasjes wegwerken betekend.
Voor het echte werk gaat je horloge terug naar Japan. Dan krijg je het terug zoals oorspronkelijk gekocht.
Grand Seiko gaat NOOIT het uiterlijk veranderen door bv gepolijste delen te gaan brushen of omgekeerd.
Wat een prijs. pfff. Bijna 4K. Maar sowieso mooie maat.
Veel beter wordt het niet inderdaad!
Dank en klopt! Veel van die premium bandjes (Molequin, Delugs, B&S…) zijn veel te dun voor wat dikker horloge zoals een Speedy of een GS. Gelukkig heeft Colareb ook mooie opties die wat dikker zijn, zoals deze
Wat denk je van deze dan?
Waarom de verkoop in? Draag je hem nooit? Ik vind hem geweldig, maar ja slechts 35mm moet je wel passen. Dat heeft me tot nu toe weerhouden. @Fate_Amenable_To_Change zou niets meer boven de 40mm kopen, dus wellicht?
Ik draag eigenlijk max 36-37mm, 35mm is perfect en past goed bij het horloge. Ik verkoop eigenlijk zelden maar ivm een andere grote kostenpost moet er iets plaatsmaken. Twijfel nog wel of dit hem wordt. Het is eigenlijk meer een museum stuk. Mooie set, teakhouten lacquered doos, bruinleren GS map met papieren etc. Flink zwaar ook dat wit goud.
Nope, sorry man, die gaat om mijn pols schuiven als een malle. Edelmetaal is nog zwaarder dan staal, en eerlijk gezegd vind ik 12mm te hoog voor een horloge van 35mm groot.
Ter vergelijk: M’n Club Campus is 36mm groot en 8,2mm dik. Een Santos Medium, om even een willekeurige zijstraat te noemen, is ook maar 8,8mm dik. De SBGA465 wordt in balans gehouden door de stalen band en de wat grotere diameter, maar ik zou graag dunner willen.
Ik kan de inschatting niet maken natuurlijk, maar als het enigszins mogelijk is zou ik deze houden. Volgens mij krijg je er ongelooflijke spijt van. Maar nogmaals, ik roep wat vanaf de zijlijn
Edit: nogmaals? Ik zei dat voor de eerste maal, nouja, whatever.
Prachtig, ik zou interesse hebben ware het niet dat ik deze winter een grote kostenpost verwacht.
De energierekening?