In de serie “GS en audio” m’n twee GSsen (SBGA211 en SBGW231) met op de achtergrond het setje waarmee we de verbouwing overbruggen (Onkyo/Dual/Mordaunt Short).
Merk dat ik echt enorm tevreden ben met mijn SBGN, zit een beetje in het vaarwater van mijn Omega AT welke ik als dagelijks horloge ook echt top vind. Wel lekker qua afwisseling tussen beide…
Dank! op zich een prima combi zo, maar ik ben eigenlijk aan het kijken naar een band die meer grijs is. De ban die er nu op zit, is me iets te taupe-esk.
Ik vind de boutique 3 keer niks. Veel te klein en inderdaad de verlichting is bagger.
Het nodigt niet uit om even te zitten en te passen. Een aparte GS only boutique was meer op zijn plaats geweest. Al helemaal als ze echt op het hogere segment willen mikken.
Ik blijf meestal met een zak patat door de etage gluren Daar lagen gisteren toch maar mooi een SLGA005 ‘ white birch’, een SLGA009 ‘ white birch spring drive’, SLGH017 ‘night birch’, en een SLGA015 spring drive 5-days diver naast elkaar
Dat is echt te klein. De originele 44GS 4420-9000 was al 38mm. Maar goed, alles zonder rechte lugs met het geborstelde vlak ertussen is gewoon geen echte 44GS. Dus ze doen maar bij GS.