Laat je Grand Seiko zien VII

Dat blijft de mooiste kast in de perfecte maat hé. Als er ooit weer een reissue uitkomt probeer ik eentje te bemachtigen, maar ik vrees dat ik niet alleen zal zijn dan :see_no_evil:

Wat betreft Grand Seiko / 44GS ben ik vrijwel een noob.
Dit geborstelde vlak bedoel je?

4 likes

Ik kom eigenlijk ook nooit meer in Amsterdam. Veel te klein en als daar een a twee mensen dingen passen zijn de zitplaatsen vol.

Verder vaker meegemaakt dat de kennis ver ondermaats is…

1 like

GS en audio… Moest even zoeken of ik wat paraat had in de fotorol. :slight_smile:

Op de voorgrond de SGBX063 en op de achtergrond één van de twee Xanadu AW7 AL BT monitoren met bandtweeter. Mooi NL product en al lange tijd in bezit.

7 likes

Dat heb ik iedere keer. Ben al een keer of 5 langs geweest en er is even veel kennis als een knul van 16 bij de Gamma op een zaterdag.

Ik ging vragen hoeveel een service kost voor mijn 14 jaar oude Sportura Kinetic.
Het antwoord was: Hoeft niet - heeft geen service interval. Als er iets mis is komt u maar langs.

Uiteindelijk zelf de accu vervangen met YT.

1 like

Welk model is dit? En quartz of mechanisch?

Dit is de SBGX097 met een 9F quartz binnenwerk :+1:

Met dank aan @simon4 voor de sprong terug in de tijd… Wat een goede combinatie van bandje en horloge! Wat voor bandje is dit?

Bedankt! erg mooi!

1 like

Tussen de lugs naast de band zit hier een recht vlak met geborstelde afwerking. Dit geeft een heel andere look :blush:

11 likes

Die is van Hans Selles, custom gemaakt.
@slls op het forum hier.

1 like

Dankjewel voor de tip! Echt een mooi bandje en prachtige combinatie met deze GS :ok_hand:

Verrek, dat is inderdaad een hele andere look.
Dankjewel.

Ik vind de moderne kast mooier.

:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Goede deal bij van Hell in Amersfoort. Fijne zaak. Het GS dealership wordt hun ontnomen. Heel blij met deze NA.

31 likes

Dan heb je geluk! :+1::smiley:

2 likes

Verkeerde topic.

4 likes

23 likes

Prachtig vergelijk zo.
De 36MM case oogt echt heel mooi qua grote.

Gelijk even een vraag nu je toch hier bent.
De bracelet vd ehmm die roze uitvoering :grinning_face_with_smiling_eyes:
Zou die passen op de SBGW291?

Ik dacht te zien dat er 1MM verschil in de band aanzet zit?

1 like

Wat een dial weer :heart_eyes: Ik ga hem toch maar eens even in real life passen.

1 like

Mooie foto!

1 like