Laat je Grand Seiko zien VII

Moet passen.
Kast is volgens mij dezelfde.
Band is 18mm

1 like

Foto uit de oude doos, Heerlijk combi was dit zeg.

17 likes

Ik heb deze GS nu 1 jaar :tada:
Vandaag natuurlijk de datum één dagje doordraaien. Met de onafhankelijke verstelbare urenwijzer is dat zo gefixed. Maargoed ook een moment van “loopt ie nog optijd?” En jawel helemaal goed, misschien een halve sec afwijking, als het al te zien is💪🏻

18 likes

Bedankt voor de tip, had het niet eens door :grin:

22 likes

Same here met hetzelfde horloge

1 like

Lekker is 'ie ehh? Blijft een topper.

1 like

Absoluut! :grin: Ben nog steeds benieuwd hoe hij op een blauwe Erika met rode centerline staat :drooling_face:

2 likes

23 likes

Af en toe zie je het spel van licht en donker op de verschillende vlakken van de kast goed bovenkomen! Zoals altijd weer moeilijk op foto te vatten…

22 likes

13 likes

Ik kwam deze tegen, is deze al uit? Wel een mooie blauwe dial :ok_hand:

8 likes

Ik denk niet dat je de kleur blauw van zo’n render kunt vaststellen.

1 like

Speciaal voor @GustavM

21 likes

De lugholes zitten te laag, vanochtend nog wat geklungeld met een Nick Mankey en mijn SBGA285. Het geheel voelt ook net niet sportief genoeg aan om als lekkere combo te bestempelen maar dat is smaak. Ik ben alleen vergeten een foto te maken.

1 like

Zo jammer. Mocht je er aan denken dan zie ik graag nog ooit een foto van die combinatie :grin:

Blijft idd een beetje gissen. Structuur lijkt wel veel op de Mt Iwata blue, zou prachtig zijn in de case van de white Birch. Ben benieuwd!

10 likes

Lastig te zeggen of het dezelfde kleur en structuur is. If so, dan heel mooi!

16 likes

This is not a boring Grand Seiko :sunglasses:

19 likes

far from

1 like

Poeh, ik heb het ook goed te pakken zeg, met die GS’jes. Zit op mijn bucketlijstje.

Om in de tussentijd de dorst even te lessen heb ik laatst een pareltje uit Japan gekocht, de SBQL003. Een soort ‘baby Grand Seiko’ met een ‘baby 9F’, namelijk het 8F33 uurwerk. Perpetual calendar-functie en ±20 spy. Althans, dat was toen zo, ik heb gehoord dat ze wel met +8 spy vooruit gaan elk jaar.

Ik zou een foto plaatsen maar het is geen GS

2 likes