Deze uitvoering in groen is een boutique editie en zal je niet zo snel met flinke korting tegenkomen.
Terechte opmerking, kleur is inderdaad de bedoeling. Relief had ik nog niet over nagedacht, thx. Toevallig ook een suggestie
Als ze dit nu in groen uitbrengen
Ik neem het in overweging, thx
Meer in de hand lijkt me…
Mijn sbga231 titanium duiker onder twee net verschillende hoeken. Met reflectie en zonder reflectie.
De matzwarte wijzerplaat is echt mooi mat. Niet heel diepzwart, maar met een functionele uitstraling.
Op een bedje van vers geraapte babystruisvogelveren
Als het kind maar een naam heeft
Vers van de pers, in dit geval Eugen van Baal in Nijmegen. Weer een super ervaring daar, mooie winkel en topkoffie, ook lekker over horloges ouwehoeren, heerlijk!!
Dit is wel erg weinig info hoor en slechts 1 foto? Kan echt niet
Mooie GMT. Ik vind het wel wat met de datum en kroon op 4 uur .
Jammer (gelukkig eigenlijk) dat de blauwe dan weer een rode wijzer heeft.
Mooie aanwinst hoor!
De blauwe is ook mooi en heel subtiel blauw, op het eerste gezicht lijkt het ook zwart. Ik vind zelf de rode wijzer ook minder mooi dan de witte van de gmt die ik nu heb. Ze hadden bij van Baal ook nog de oude versie liggen (zwart met oranje). Die is ook heel fraai (ornaje gmt wijzer vind ik veel mooier dan de rode) en in 1e instantie was dat ook degene die ik op het oog had, totdat ik me een tijdje geleden wat meer verdiepte in de nieuwe met zwart/wit combinatie. De nieuwe vind ik nog wat tijdlozer wat dat betreft, al is de datum op 4 misschien voor velen een afknapper. Ik vind het wel wat hebben. Ook is de datum van de nieuwe versie veel subtieler en minder aanwezig dan de oude die omkadert is met een zilveren rand waardoor deze veel groter oogt. Wat mij betreft mogen ze heel die datum weglaten maar ja, op 4 is ook prima en weer eens wat anders dan op 3 of 6. Wat me ook voor de nieuwe zwart/wit combo heeft doen besluiten is de “kleinere” kast doordat de kroon op 4 zit en niet meer beschermd is, daardoor lijkt het horloge ook weer wat kleiner (=beter). En als laatste de binnenrand (zwart bovenste helft, zilver onderste helft). Die kleurcombo werkt het mooist bij de zwart/wit versie. De blauwe wijzerplaat contrasteert niet zo mooi als de zwarte.
Mooie horloge Jeroenos! (en mooie samenvatting). Die wijzers staan die nieuwe versie goed.
Mooie aanwinst! Hij toont vooral wat robuuster dan zijn voorganger, gelukkig zonder groter te worden. Ik had zelf een beetje kleur wel geapprecieerd, maar dat is dan ook mijn enige minpuntje
Geniet ervan!
Net binnen op m’n Duitse bezorgadres:
Dus nog even wachten tot ie bij mij om de pols kan.